Ach gut stumperdje
geef 'm maar een dikke knuffel van me. Gelukkig dat je in ieder geval weet wat het is. En heel veel sterkte de komende tijd. Alleen al zo'n dier zien rond strompelen is zo sneu...Als ik nu naar de filmpjes van mijn kat kijk word ik er nog wat ziek van...
Mijn asielmutsje kwam van de zomer binnen op drie pootjes en verborg zich in het gordijn. Uiteraard direct opgepakt en meegenomen naar de DA. Omdat het 's avonds was en de DA ook opgeroepen kon worden is er niet gelijk een foto gemaakt, wel, onder luid protest, gevoeld of er geen duidelijke breuken waren (dan hadden ze d'r gehouden) en kreeg ik metacam mee om de nacht mee door te komen en als ze de volgende dag nog op drie poten liep moest ik terug komen. Gelukkig liep ze, weliswaar stevig kreupel, de volgende ochtend op vier pootjes door het huis en ondanks mijn "Doe nou rustig, je hebt een zieke poot, wéét je" rende ze na een paar dagen alweer "lol" roepend door het huis (ook nog kreupel, maar toch). Ben nog om de dag langs geweest bij de DA met een filmpje en verslag van de dag en daar vonden ze het op zich toch wel zo goed gaan dat ze er verder niks aan wilden doen. Met drie, vier week liep ze gewoon alweer normaal.
Maar je schrikt je een ongeluk...Hopelijk sterkt Spotty snel weer aan en dat hij gewoon weer vrolijk, maar rustig, lekker z'n ding kan doen.