'stoere' hond mee op vakantie naar Frankrijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Re: 'stoere' hond mee op vakantie naar Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 16:19

En wat als... ja wat als scenario... je hond wordt tijdens je vakantie in beslag genomen.... ambtelijke molens draaien langzaam ook daar bij dit soort dingen..

Ga je dan zonder hond naar huis ivm bijv. Werk verplichtingen? Dan vanuit NL vanalles regelen en hopen dat je ooit terug kan rijden om hem op te halen?

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 16:32

Ik ga mee met de voorgangers die zeggen dat je dit niet moet doen... risico is te groot... iemand zei dat het ambtelijk aparaat daar niet zo snel gaat... dat klopt...er zijn er een hoop die pas na een lange quarantaine periode afgemaakt worden... dus dat lijkt me geen voordeel... liever dan direct afmaken ipv maanden wachten...

Ik zou het risico niet nemen want je hond valt overduidelijk binnen de categorie..

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-18 20:41

Ik heb ook al besloten indd niet naar Frankrijk te gaan. Toch maar weer naar Italië dit jaar!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:43

Ook voor doortocht gelden deze strengen regels, dus zou zeker niet via Frankrijk rijden richting Italië...

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:11

Goed dat je toch niet voor Frankrijk kiest! Het is zonde om een (groot) risico te lopen. Ik vind hem er wel erg lief uitzien trouwens :j