sunshine schreef:Oke als ik jullie berichten lees dan gaat mijn pup er dus teveel uit nog ?
Nadeel is als ik het negeer ( de piepjes ) dan plast hij gewoon in de bench en slaapt daarna verder.
Maargoed, ik vind dat niet de manier om hem maar in de bench te laten piesen zodat wij kunnen doorslapen.
Als ik eruit ga dan laat ik hem wel zelf lopen, maar verder is het echt geen feestje.
Want ik zeg eigenlijk niks en gaat daarna ook direct terug in de bench.
Als hij dan is geweest gaat hij ook direct liggen zonder protest.
Nee hoor, als hij anders plast in de bench dan ben je gewoon goed bezig. Het is altijd makkelijk om te roepen dat een pup binnen een week zindelijk is en meteen doorslaapt. Bij een hoop pups is dat ook zo, maar sommige hebben het gewoon nodig om uitgelaten te worden. Als ik mijn reu genegeerd had 's nachts dan had hij ook elke keer in zijn bench geplast (of eigenlijk ren, want hij kon niet in een bench, dan ging hij krijsen)
Ik had de ellende dat pup niet piepte als hij moest plassen. Hij werd wakker, plaste en ging dan piepen. Bij hem zijn we dus wel wekkers gaan zetten, maar het heeft best een hele tijd geduurd.