Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janouk schreef:Ik zou de bench neerzetten en de honden afwisselend in de bench doen. Ik snap dat je zus de jonge hond niet zolang alleen wil laten. Als ze afwisselend in de bench gaan, is het voor beide honden niet lang. Goede training meteen voor de nieuwe hond en zo hoef jij je geen zorgen temaken dat het fout gaat.
janouk schreef:Ik zou de bench neerzetten en de honden afwisselend in de bench doen. Ik snap dat je zus de jonge hond niet zolang alleen wil laten. Als ze afwisselend in de bench gaan, is het voor beide honden niet lang. Goede training meteen voor de nieuwe hond en zo hoef jij je geen zorgen temaken dat het fout gaat.
8nnemiek schreef:Een hond die benchtraining heeft gehad gaat niet janken en plassen, die gaat gewoon slapen. Is maar net hoe je het de hond aanleert.
Anoniem schreef:Kan jouw eigen hond een dagje naar evt buren of andere opvang?
Dat is niet de meest voor de hand liggende optie, maar misschien wel een makkelijkere?