Blue_Monday schreef:Pups hebben meer calcium nodig toch?
Meer dan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en het is de RC medium adult brok. Grappig trouwens dat ze daar dus bietenpulp in stoppen wat voor paarden prima ruwvoer is. Maar wat moet een hond ermee?Citaat:Maïs, maïsmeel, tarwegries, rund- en varkensvlees eiwit (gedroogd) *, gevogelte proteïne (gedroogd), dierlijk vet, tarwe, dierlijke eiwitten (gedehydreerd), mineralen, bietenpulp, visolie, sojaolie, gist, gist hydrolysaat (bron van mannan-oligosacchariden). Technologische toevoegingsmiddelen: Conserveermiddelen, antioxidanten.

higgins schreef:Dani schreef:Probeer gewoon iets.![]()
Het is maar net afhankelijk van je hond. Orijen is een prima brok, maar mijn hond kreeg er diarree van en ik vond het ook erg duur. Hij krijgt nu Taste of the Wild samen met Smuldier, die combinatie gaat prima.
Voer is goed als je hond 't er goed op doet. Als hij het lekker vindt, geen enorme hopen slappe poep heeft, er gezond uit ziet. Ik vind zelf een hoger vleespercentage wel fijn, maar of dat nou 60 of 70 procent is maakt echt niet zóveel uit. Je kunt 100 hondeneigenaars om advies vragen en dan kan je 100 verschillende antwoorden krijgen, dus ik besloot om uiteindelijk gewoon iets te proberen en dan zien we wel.
Maak het jezelf niet te moeilijk door 'de allerbeste' brok te willen. Die bestaat niet.
Dit is echt het allerbeste advies![]()
Waar jou hond het goed op doet
ik dacht nl ook altijd dat hond 1 het "goed" deed tot ik anders probeerde en het beter werd, tot ik weer anders probeerde en het nog beter werd... snappie 
essiesilly schreef:higgins schreef:
Dit is echt het allerbeste advies![]()
Waar jou hond het goed op doet
ok maar wat is dan goed? ....ik dacht nl ook altijd dat hond 1 het "goed" deed tot ik anders probeerde en het beter werd, tot ik weer anders probeerde en het nog beter werd... snappie
Alane schreef:essiesilly schreef:
ok maar wat is dan goed? ....ik dacht nl ook altijd dat hond 1 het "goed" deed tot ik anders probeerde en het beter werd, tot ik weer anders probeerde en het nog beter werd... snappie
De vraag is dan waarom je ander voer/een andere brok ging proberen...
en bij een vriendin merkte dat haar honden niet roken.. ik dacht honden geur op een "normale" manier hoort er toch bij? dus toen probeerde ik andere voeding en o.a dat werd meteen beter. toen zag ik dat op de eerdere voeding de ontlasting dus echt nog heel veel was (ik dacht dat is toch normaal voor zo n grote hond...) en vele andere "kleine"dingen werden veel beter.