Kat heeft het koud

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 19:21

Wij hebben ook de snugglesafe, helpt goed, blijft goed warm! De vorm is wel een beetje onhandig, we frotten er een fleecedekentje omheen zodat hij lekker zacht ligt en ook langer warm blijft.hij is ongeveer zo groot als een ontbijtbord.

Taucha

Re: Kat heeft het koud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 07:50

Waarom duur doen en een huisje kopen?

De meeste katten vinden een doos interessanter dan het gemiddelde huisje dat je bij de dierenwinkel kunt krijgen. Wil je graag een dak: zet de doos dan op zijn kant en leg er idd hoogpolig fleece in; superkattenhol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 08:37

Roquen schreef:
Ik zat zelf te denken aan een elektrisch dekentje, maar weet niet of het verstandig om die de gehele dag aan te hebben...
Onze buren hebben een flinke brand gehad door een elektrische deken. Ik zou dat soort dingen zelf niet aan laten staan als ik van huis ben; ook geen andere dingen die warm/heet worden. Fleecedekentje of zoiets lijkt mij ook een goeie :)

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-17 14:51

Taucha schreef:
Waarom duur doen en een huisje kopen?

De meeste katten vinden een doos interessanter dan het gemiddelde huisje dat je bij de dierenwinkel kunt krijgen. Wil je graag een dak: zet de doos dan op zijn kant en leg er idd hoogpolig fleece in; superkattenhol!

We zullen wel een rare kat hebben, maar onze kat gaat dus niet in dozen... :+ Vind ze echt niet interessant

Xyris

Re: Kat heeft het koud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 14:58

Die van mij ligt ook niet graag ergens in hoor, niet iets met een deksel oid erop iig, wel open dozen. Daarom ook een hoogpolig fleecedekentje. Beetje een kuiltje in maken zodat ze zich er in op kan krullen en je hebt een happycat.