Hond en op vakantie gaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Hond en op vakantie gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:12

Ja zag het later...maar erg lastig. Ons hondje ging naar die huiselijke opvang. Vond ie super leuk.

Dieltje

Re: Hond en op vakantie gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-17 22:16

@Zonnetje81

Jaa, het is erg leuk een hond die zo op je gesteld is, maar soms is het inderdaad wat minder handig. En dat wij weer verliefd zijn op een vakantieoord waar hij niet mee kan is ook helemaal niet handig.. O:)
We hebben een vriend waar onze hond wel eens heeft gelogeerd en dit vond hij helemaal het einde, maar deze vriend werkt meestal veel en heeft dan gewoon geen tijd (anders had hij waarschijnlijk zelf wel een hond gehad).
Verder is onze hond erg groot waardoor mensen die al een hond hebben het er vaak wel erg veel bij vinden! Logisch!

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:28

Mijn honden gaan gewoon mee op vakantie. Ik heb nu 11 keer gevlogen met één van de honden of beide samen, aangezien we geen auto hebben en vaak lang (lees: minstens een maand) weggaan, is dit voor ons de perfecte oplossing. Het gaat super, wanneer we op Schiphol aankomen weten ze gelijk hoe laat het is en gaan ze zonder tegenstribbelen de kennel in.
Het is zeker geen aanrader voor iedereen, enkel mensen met stabiele, zelfstandige honden die niet gauw ergens van onder de indruk zijn en zich gauw aanpassen.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:33

ik heb ook van maandag tot vrijdag 2 honden in huiselijke opvang, die draaien gewoon mee met mijn honden. Persoonlijk zou ik zelf ook voor huiselijke opvang kiezen. Gelukkig heb ik een fijne vriendin waar ze heen kunnen met nood. Anders gaan ze mee, wij zoeken ook onze vakanties erop uit dat de honden mee kunnen. Wij hebben 2 grote honden dus die daar vlieg ik niet zo snel mee 123 :Y) daarin tegen het kleine hondje van mijn mams die mag mee in de cabine dus daar zou ik sneller mee vliegen :p

Femia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 20:33

Wel een eindje uit jullie buurt, maar ik vang geregeld honden op. Vooral honden die zich echt niet thuis voelen in een standaard pension. Kijk maar eens op fb, mythaghotel.