Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mrieeek schreef:Ik zal wel half Bokt over me heen gaan krijgen..
Mijn kat krijgt kittenbrokken van Royal Canin en als hij straks volwassen is gaat hij ook RC krijgen. Hij doet het er echt super op! Zijn vacht glimt als een spiegel, hij groeit super, ogen zien er goed uit, tandvlees is goed, eet het met smaak op en volgens de dierenarts kan hij er niet beter uitzien dan hij doet.
Laatst heeft hij een paar dagen in een pension gezeten waar hij ander voer kreeg. Hij stonk, vacht werd dof, poep ging stinken en hij was volgens mij ook enorm blij dat hij zijn vertrouwde brokken weer kreeg want hij heeft z'n bakjes nog nooit zo snel opgegeten als de eerste paar dagen haha!
Overigens vallen de prijzen echt wel mee als je goed zoekt, wij hebben toen we onze kat kregen 10 kg gekocht via Bol.com voor zo'n 40 euro.
Voor mij niet anders!
kimmie261 schreef:<knip>,ook wat meer smaken in te krijgen, kan je nog een beetje leuk afwisselen
daantjuhhh schreef:Ik ben ook RC gaan voeren omdat mijn Maine Coon dat ook kreeg bij de fokker.
Maar ik wil wel advies.
Ik heb een Maine Coon van net 1 jaar die in de groei is.
Qua gewicht zit ze perfect. Ziet er goed uit en eet goed.
Daarnaast heb ik een huis tuin en keuken kat uit het asiel die behoorlijk wat overgewicht heeft.
Ong 12 jaar en gecastreerd
Ik voer nu RC 12 + aging. En Maine Coon brokken.
Ik mix dit door elkaar omdat ze toch van elkaar eten.
Het zijn beide binnen katten.
Welk advies zouden jullie mij geven?
Enerzijds moet een kat afvallen en de ander er van groeien
lor1_1984 schreef:Ik zou ze apart voeren, de ene afgepast en/of een dieetbrok en de ander de Maine Coon brok als die het daar goed op doet.
Betekend wel dat je meerdere voermomenten moet inlassen of bijv met sureflap voerbakken moet gaan werken.