Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emoe schreef:Misschien dan beter idd. Maar als ze krols wordt, zou ik dat dan niet op tijd merken?
Ik zou het wel fijn vinden als er gewoon op een vriendelijke manier gepost kan worden. Niet dat het nu al heel erg onvriendelijk werd, maar ik weet dat dit soort dingen nogal gevoelig liggen op bokt, en terecht.. Maar het voelt nu namelijk een beetje als 'jeetje, hoe kun je zo dom zijn'. Terwijl ik denk dat ik dat zou merken als ze krols wordt.. ben verder gewoon thuis en ze blijft nooit lang weg.
Ryder schreef:Wellicht dat je DA zegt, ze kan wel naar buiten, omdat hij/zij denkt dat ie eventuele embryo's toch zal verwijderen bij de castratie (technisch gezien wordt een poes ook gecastreerd, niet gesteriliseerd). Desondanks zou ik haar ook even binnen houden tot het leed geleden is. Wat rot dat het zo mis ging met het tweede nestje, als de kittens het gewoon goed blijven doen neem ik ook aan dat dat gewoonweg teveel was voor haar (fysiek en mentaal).
Sterkte met de poes! Hopelijk houdt ze er niks aan over en leeft ze nog lang, gelukkig en kittenloos
Emoe schreef:Misschien dan beter idd. Maar als ze krols wordt, zou ik dat dan niet op tijd merken?
Ik zou het wel fijn vinden als er gewoon op een vriendelijke manier gepost kan worden. Niet dat het nu al heel erg onvriendelijk werd, maar ik weet dat dit soort dingen nogal gevoelig liggen op bokt, en terecht.. Maar het voelt nu namelijk een beetje als 'jeetje, hoe kun je zo dom zijn'. Terwijl ik denk dat ik dat zou merken als ze krols wordt.. ben verder gewoon thuis en ze blijft nooit lang weg.
Emoe schreef:Achja je punt is iig duidelijk. Ik denk alleen dat je dat wel op een andere manier kan zeggen. In real life praat je toch ook niet zo? Probeer het gewoon op een vriendelijke manier uit te leggen. Dan sta ik net zo open voor jullie adviezen, alleen komt het wat aardiger over waardoor ik me niet vervelend hoef te voelenVorige keer was ze krols geworden u op vakantie waardoor we het niet gemerkt hadden.
Emoe schreef:Okee dan gaan we dr binnen houden. Wel raar dat de da dat dan niet zegt.