Dieren hebben het altijd goed hier, maar toch: Lekkere boswandeling met de honden. Honden krijgen uiteraard extra lekkers maar geen vlees vandaag. Hamsters krijgen lekker fruit en mais En vanmiddag wordt er een paardentaart gemaakt voor Ollie.
Zelf eet ik geen vlees en vandaag krijgen kids en manlief ook geen vlees.
Mijn pony naar Schiphol brengen, die vliegt vanavond naar de USA
Mlies
Geplaatst: 04-10-17 12:55
Gisteren Varkie uitgezocht en vanmorgen vroeg anderhalf uur gewandeld en gespetterd met de hondjes van vriendin. Elke dag is het feest maar vandaag even bewuster. Ikzelf eet al weinig vlees maar vandaag ook bewust geen.
Yentaah
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-17 12:57
Ik zie het al, allemaal verwende dieren hier. Een dagje mag wat extra’s wel!
Spoiler: overigens heb ik niks tegen geen extra’s. dieren in Nederland hebben het vaak niet slecht an sich.
Ik eet vandaag ook veganistisch, no food with a face please.
dierenfan
Geplaatst: 04-10-17 13:04
Vanochtend lekker getraind en daarna bos wandeling met het hele spul. Op de terugweg zag ik tot mijn verbazing dat het 4 oktober is haha. Hier elke dag dierendag dus doe er niets mee
xApple
Geplaatst: 04-10-17 13:43
Vanmorgen met mijn hond naar de training geweest (privé les, is hij gek op) daarna met de honden van mijn moeder en het paard van mijn vader naar het strand ! Lekker rennen en zwemmen
Had bij de dierenwinkel wat nieuwe speeltjes voor de hond gehaald en wat lekkers voor vanavond.
De shetties mochten 2 uurtjes in de tuin grazen en krijgen vanavond bij de muesli een worteltje en ieder een halve appel. De paarden mochten ook de wei op (mogen ze altijd) en krijgen ook een wortel en appel vanavond.
Voor de cavia's haal ik straks een paar paprika's daar zijn ze gek op.
Ik ga zo een grote sputnik halen, m'n ratjes passen er niet meer in met z'n alle.
_Tristan
Geplaatst: 04-10-17 15:48
Het is hier altijd Dierendag
Binkie_Eline
Geplaatst: 04-10-17 15:50
Ik verzorg mn verzorgpaard vandaag niet maar ga haar en mijn andere 2 lievelingen toch even een appeltje brengen! Eventjes knuffelen en misschien met het 31-jarige beessie eventjes grasjes laten eten, is ze ook weer even uit stal geweest en is ze weer blij!
Azmay
Geplaatst: 04-10-17 15:57
mvdende schreef:
Ik ga zo een grote sputnik halen, m'n ratjes passen er niet meer in met z'n alle.
Ik moest even denken, dacht aan zon sputnik en vroeg me af wat dat met dierendag van doen had
sannedeedee1
Geplaatst: 04-10-17 18:40
Kiekeboefje schreef:
sannedeedee1 schreef:
Mijn pony naar Schiphol brengen, die vliegt vanavond naar de USA
Nu ben ik wel benieuwd wat die gaat ondenemen
Die gaat lekker op een levenslange vakantie naar de zon (tsss hij wel) , die is verkocht naar Atlanta
Ik doe niets extra voor mijn katten vandaag. Ben elke dag al lief voor ze.
Samiyah
Geplaatst: 04-10-17 19:59
Voor mijn katten heb ik net koolvis gekocht, even gekookt (uiteraard laten afkoelen) en gegeven. Had eens gelezen dat veel katten dat super lekker vinden dus leek me een leuke dierendag traktatie.
De ene rook er 1 keer aan en liep weg, de andere heeft er een paar hapjes van gegeten... Leuk, katten