Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loesje88 schreef:Ik heb hem de gang ingelokt, waar geen verstopplekjes zijn en daar met een deken hem op kunnen pakken. Hij was erg zielig, trillen en al. Maar hij is kerngezond verklaard en heeft zijn enting![]()
Inmiddels is hij nu ook alweer te voorschijn gekomen en ligt hij op zijn favorietje plekje
Annet_Dottie schreef:Ik zou je wel willen aanraden zoveel mogelijk contact te zoeken met het beestje, niet teveel nadruk te leggen op zijn angst zowel niet in je eigen hoofd als in het "contact" naar hem toe..
Heb zelf ook een over het algemeen bang voor alles kat, inmiddels is ze 4 en zij is hier ook sinds ze 12 weken is. Dit bange is nog steeds niet weg en zal ook nooit helemaal weg zijn, maar ik kan er wel letterlijk alles mee omdat ik vanaf het begin heel veel contact ben gaan zoeken, zij wou dan wel geaaid en opgepakt worden maar bij elk verkeerde geluidje of iets was ze ook weg.
Kwa dierenarts, ik zie dat het al gelukt is, mijn gedachte was ook ergens heen lokken en dan pakken.
Zinzi_jewel schreef:Had hier ook zo''n kitten
Blazen en tuffen als een slang
Inmiddels is ze heel lief en tam
T is wel een aparte verder in haar doen en laten
Van op t bed haar behoefte doen .
Wat inmiddels over is
Maar ze heeft soms nog wel vreemde plaatsen waar ze plast of zelfs sproeit
Stress of een lichamelijk probleem ?
Gaan we van de week laten uitzoeken bij de DA
Ze lijkt nu ook wat ziekjes te zijn .
Smakken en rare kokhals geluiden maken ( dus er wringt iets ) ze eet en drinkt verder goed
Dus vondt t nog geen spoed DA .
Succes met je kleine kitten