Auto onder de wespen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Re: Auto onder de wespen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:15

oh, hier (nog?) niet. Ik vind ze wel grappig (behalve dan dat ze onze net opnieuw bestrate gangpad dus overhoop halen). Ze hebben allemaal een eigen gaatje in de grond en prachtig om te zien hoe ze een vlieg meezeulen en deze de grond in trekken.

chazzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 10:23

CRos95 schreef:
Misschien een stomme vraag maar rijd je een dijk oid over waarbij je veel vliegen vermoord? Dat had mijn vriend namelijk n keer en toen die na z'n dienst de auto opzocht, stonk dat ding gewoon. Bij hem vraten de wespen de dode dieren weg :j

Nee echt puur alleen snelweg

chazzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 10:25

nontie schreef:
Heb je niet zo'n mierzoete autoluchtverfrisser? Daar kwamen ze hier op af, zodra ik dat ding uit mijn auto gehaald had was het weer te doen en die dingen komen nooit meer in mijn auto.

Ook al aan gedacht, maar rook niet en geen luchtverfrisser in de auto, alleen het parfum wat ik zelf op heb die dag.

chazzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 10:27

karuna schreef:
Wespen op zich heb ik geen problemen met ze ook al ben ik er allergisch voor. Rustig blijven en hopen dat ze je met rust laten, maar een auto onder is toch een ander probleem. Even instappen is lastiger. Auto nog een keer wassen en geen waxlaag erop doen?

Grondwespen heb ik wel een gruwelijke hekel aan, agressieve kleine krengen. Hebben me twee jaar geleden enorm te pakken gehad. Meer dan 10 keer gestoken in oksel en hand. Heb helaas het nest moeten laten vernietigen door een deskundige. Geen mens kon nog veilig passeren omdat ze steeds meteen in de aanval gingen.

Ai, dat lijkt me vreselijk zeg als ze echt in hordes op je af komen...

Heb mijn auto altijd in de was staan, juist vanwege de hars en vogelpoep. Zou dat het zijn?

Art_Ificious

Re: Auto onder de wespen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:41

Hier de betreffende getroffen auto's waren een donkerblauwe en nu een zilvergrijze. Kleur maakt dus niks uit.
Tevens geen wax of vreemde zoete geuren.