Led halsbanden, maar 5 euro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Re: Led halsbanden, maar 5 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:02

O echt. Hier heb ik hem al in de late winter gekocht, hele poos mee gedaan, Nu in de zomer niet. Maar nu ook weer sinds een week of 2. En hij doet het nog steeds.
Ik maak hem niet steeds open, schuif hem zo over het hoofd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:04

bruintje123 schreef:
O echt. Hier heb ik hem al in de late winter gekocht, hele poos mee gedaan, Nu in de zomer niet. Maar nu ook weer sinds een week of 2. En hij doet het nog steeds.
Ik maak hem niet steeds open, schuif hem zo over het hoofd.

Dat is wel een goede tip voor de volgende keer :D Het licht zelf vind ik wel top! Wij hadden een rode.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:05

Die uit bruintjes link hadden wij ook. Al 2 banden kwijt en 3 clips stuk allemaal max 3x gebruikt en bij slechts 1 de clips open en dicht geklikt om aan te doen.
Mss als je maar 1 hond hebt dat ze langer meegaan.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:06

Hier ook een rode :D
Ja dat licht is echt ideaal. Geen langhaar hond, beetje ruwharig.
Ik ben echt blij dat ik hem niet telkens hoef te zoeken. Want dan zit hij voor het huis in de struiken, dan in de veldschuur, dan weer in de struiken die om de veldschuur heen staan. Nu is het even vlug kijken en ik zie wel wat voorbij knipperen :D

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:07

Ik heb ook meerdere honden, nu 2, maar meerdere gehad.
Maar nu wel maar bij 1 aan, die andere komt gewoon braaf, die hoef ik niet te zoeken. *D
Dan heb ik wel geluk lees ik zo :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:54

tja hier nagenoeg elk jaar een pup in de roedel gehad die in halsbanden hangt, wat niet helpt. Of honden die in dicht struikgewas gaan en de halsband aan een tak achterlaten...

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:15

Ja met een pup die er in hangt geloof ik wel dat het niet werkt :)
Maar dicht struikgewas nog geen problemen gegeven.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:18

PaulineH schreef:
Wij gebruiken hier van die [ [url=m/dPveOD.jpg]Afbeelding[/url] ] led armbanden met klittenband. Is ideaal en kost niets.

Die heb ik ook altijd :j
Heel veilig door de klittenband, blijft mooi zitten, de batterijen gaan lang mee en ze kosten bijna niks.

Pasha_2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:30

Wij hebben ook een armband met ledlampjes die we om de hals met klittenband vast doen over de halsband (let op dat er geen haar tussen komt, bij een husky met veel kraag lastig haha).
Goedkopere halsbanden doe ik eigenlijk nooit. Zeker niet bij grotere rassen. Ik hoor van veel cursisten dat de halsband stuk is gegaan toen de hond onverwachts hard trok. Vaak zijn het D-ringen die op het rechte stuk van elkaar los gaa, simpele klik-sluiting van plastic die kapot gaat of een gesp die niet goed vast zit genaaid aan de rest en dus los gaat.
We hebben het ook 1x met een halsband van Karlie gehad die met een heel klein rukje open ging.
Daarna hebben we alleen nog maar halsbanden van Rogz for dogz gehad. Top! Al 8 jaar lang met een siberische husky die soms best even kunnen trekken de zelfde halsband (nouja, 2 verschillende kleurtjes eigenlijk).

Een kennis heeft ook nog een soort van mini kerstverlichting band voor honden.
Zo'n plastic ding en daarbinnen zitten allemaal ledlampjes. Die kun je ook over de halsband doen.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:36

Neonlight schreef:
Hier een goede ledband met goede sluiting, en wordt al dagelijks gebruikt, omdat het om 05:00 donker is. Liever duurder en stevig dan goedkoop en een flutding. Ik heb veel geld betaald om een hond te hebben, dan ga ik toch niet besparen op een halsband waarbij je het risico loopt dat die kapot gaat en je zo je hond kwijt raakt of onder een auto loopt?

Ik doe geen riem aan de ledband,die doe ik aan een leren halsband.
De ledband zit er extra bij om.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:42

bruintje123 schreef:
Hier ook een rode :D
Ja dat licht is echt ideaal. Geen langhaar hond, beetje ruwharig.
Ik ben echt blij dat ik hem niet telkens hoef te zoeken. Want dan zit hij voor het huis in de struiken, dan in de veldschuur, dan weer in de struiken die om de veldschuur heen staan. Nu is het even vlug kijken en ik zie wel wat voorbij knipperen :D

Hier een witte herder met kleine kraag. Het licht valt er wel overheen, maar niet storend.