Cayenne schreef:Maar stel dat ze toch op deze wijze gedekt zou worden (ik mag hopen van niet), zou ik dan de reu-eigenaar aansprakelijk kunnen stellen voor de kosten?
Gewoon een gedachtenspinsel hoor. Dit is de eerste keer dat ik een teef heb, en ik heb dit nog nooit eerder mee gemaakt
Dat gaat wel heel ver. Tenslotte is die reu door jouw teef uitgenodigd en is hij zo beleefd die uitnodiging aan te nemen.

Ik ben hier wel eens op een ochtend aan de voordeur over een reu gestruikeld die daar waarschijnlijk heel de nacht gezeten heeft.
Een boer in de buurt sloot zijn loopse teef op de hooizolder op, maar vergat de ladder weg te nemen. gevolg : een reu die langs de ladder probeerde op de zolder te klimmen.
Toen onze teef haar eerste loopsheid net voorbij was waren we in de ardennen gaan wandelen. Ze liep los vlakbij ons.Plots verscheen er een DH reu uit het niets die op onze teef sprong. Mijn man heeft hem eraf geplukt en toen kwam de eigenaar aangerend. Veel excuses, zijn hond luisterde normaal heel goed. We hebben dan maar verteld dat onze hond loops geweest was, dat we dachten dat het helemaal voorbij was maar dat zijn hond daar blijkbaar anders over dacht en op onze beurt excuses gemaakt. Hij keek eerst kwaad maar moest dan toch lachen.
Dus het moet toch echt van de 2 kanten komen. De meest perfect luisterende reu kan van heel ver de geur opppikken en dan alles vergeten behalve zijn hormonen.