Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:Er zijn veel makkelijke visjes die niet groot worden en niet veeleisend zijndat is leuker voor je dochter denk ik. Kegelvlekbarbeeltjes bijvoorbeeld, paar garnaaltjes, paar poetsertjes. Garnalen vooral zijn onwijs leuk om naar te kijken
je kunt ze bijvoorbeeld komkommer geven en dat eten ze dan met zijn allen op. Erg bijzonder
Urion schreef:Bedankt voor de tip! Heb net zitten lezen over garnaaltjes en ik denk dat we voor zoiets gaan. Dochter is nog maar twee en ze vindt het leuk om ernaar te kijken. Dus komkommer vretertjes zal ze wel leuk vinden.
Nabster schreef:Magrathea schreef:Er zijn veel makkelijke visjes die niet groot worden en niet veeleisend zijndat is leuker voor je dochter denk ik. Kegelvlekbarbeeltjes bijvoorbeeld, paar garnaaltjes, paar poetsertjes. Garnalen vooral zijn onwijs leuk om naar te kijken
je kunt ze bijvoorbeeld komkommer geven en dat eten ze dan met zijn allen op. Erg bijzonder
Maar die zijn niet zo gemakkelijk. Dan moet je direct naar hele andere apparatuur gaan kijken. Dan heb je gewoon direct een serieus aquarium nodig. Verlichting, verwarming, 60 cm bakje op zijn minst.