Hier is het Nest 8 dagen oud (eerst perongeluk online gezet als 10 dagen oud ) Ze passen amper nog op m'n hand zo groot worden ze. Ze passen zelfs amper nog in het huisje. Het is maar één vrouw en de rest zijn mannen.
Ik had perongeluk bij de 8 dagen gezet van goh ze zijn 10 dagen oud en nog twee dagen en dan gaan de oogjes open ... eigenlijk niet dus. Maar ... Ik keek wel even vreemd toen ik het huisje omhoog tilde en ze echt aan het kijken waren ....
10 dagen oud en een aantal hebben al de oogjes open. Mama sliep ergens anders .. die vond het te vol. De ukken denken nu toch maar aan één ding: VRETUUH!
Leuk heh! Ze zijn brutaal... een deel lag al in een heel ander nest best wel een stuk verderop Hun hok is een meter dus dat is best een eind voor die ukkiepukkies. Graven doen ze echt als de beste; geweldig!
Het merle ukje begint mij steeds meer aan te spreken! Wel zo handig alstie moet blijven haha.
Dit heerlijke ukje vind zijn of haar baasje wel! Ik weet dat er bij de persoon die afgezegd heeft een andere hamster komt wonen; dus het is een heel vreemd verhaal. Het diertje had zelfs al een naam gekregen en ineens is het ophalen een ding en wordt er afgehaakt. Vreemd altijd .. zoveel tijd aan besteed.
De 3e dikke buik is hier ondertussen onderweg en daarna is het even klaar