Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femek2902 schreef:Heel eerlijk:
Als jij nu pas 3 dagen bezig bent met contact krijgen dan vind ik dat je behoorlijk ongeduldig bent. Zeker als dat contact via de mail loopt en de eigenaresse aangeeft dat ze nu erg druk is.
Uit jouw verhaal kreeg ik het idee dat jullie al 3 weken mailcontact hadden waarbij je rustig hebt uitgelegd dat je een geschikt persoon bent. Maar in 3 dagen al alle uithangborden dat jij een goed huisje hebt uitgooien zou voor mij ook een no go zijn. Zeker als je dan ook direct begint over langskomen en dat je dat nu wil weten ivm met een treinkaartje.
Nu weet ik natuurlijk niet hoe je dat hebt gecommuniceerd, maar als je als reactie terug hebt gekregen dat je best langs mocht komen maar niet dit weekend dan denk ik dat je boodschap niet helemaal lekker is overgekomen.
Dus neem zelf even wat afstand, lees je berichtjes even door en bedenk hoe jij het zou vinden om in 3 dagen dezelfde mails zou ontvangen terwijl je hebt aangegeven dat je druk bent. Mocht je dan zelf over een week nog met dit hondje in je hoofd zitten en je hebt geen reactie meer van de eigenaresse gehad dan zou ik er nog eens rustig een vriendelijk mailtje achteraan sturen.
bruintje123 schreef:Maar als je ze moet tellen zijn het er echt wel te veel. 3 kun je zo ook wel onthouden
En na het zoveelste berichtje dat ze het druk heeft, is dus allemaal na een berichtje van jou.
Persoonlijk zou ik als eigenaar zeggen, laat maar, ik heb daar geen zin in.