[vermist] 4 pensionkatten in provincie Utrecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:58

Hopelijk is de laatste ook snel weer gevonden

Hebben ze nu nog meer extra sloten op de deur zo dat die gek niet weer zoiets kan doen?

Ik weet niet of het klanten kost.. Ik zou wel huiverig zijn als het mijn kat was geweest ook al kan het pension er zelf niks aan doen dat het gebeurt is en hebben en hadden ze sloten

The_Cat

Re: [vermist] 4 pensionkatten in provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:55

Ik had er ook al van gehoord. Wat fijn om te horen dat ze zoveel katten al terug gevonden hebben. Hopelijk nu de laatste ook nog!

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 15:55

Christiene schreef:
Hopelijk is de laatste ook snel weer gevonden

Hebben ze nu nog meer extra sloten op de deur zo dat die gek niet weer zoiets kan doen?

Ik weet niet of het klanten kost.. Ik zou wel huiverig zijn als het mijn kat was geweest ook al kan het pension er zelf niks aan doen dat het gebeurt is en hebben en hadden ze sloten

Ik zou niet weten, ik denk dat je idd wel twee keer na denkt voordat je je kat er weer heen doet. Maarja, het is moed willig gedaan... :\

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 16:41

Je denkt zeker twee keer na als het je overkomt. Zou het nooit weer aandurven. Maar het is niet jouw schuld. Ik zou het pension niks kwalijk nemen. Je kon er niks aan doen en jullie doen keihard je best ze terug te krijgen, ook al zorg je daardoor dat je 'slechte reclame' krijgt. Wat dan wel weer laat zien waar je prioriteiten zijn en dat is dan weer positief.

Geweldig nieuws dat drie al terecht zijn. Nu de laatste nog! Het loopt hopelijk met een sisser af.

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 19:13

Het is niet ons pension hoor! Maar van onze 'achter'buren! :D :)

Of ik moet je post verkeerd hebben opgevat :o

nanne02

Re: [vermist] 4 pensionkatten in provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 10:05

Dit plaatste het pension afgelopen zaterdag:

Helaas is Misty nog niet terug. We hebben wel een vermoeden waar ze ongeveer zit, en zetten daar ook steeds vallen neer in de omgeving. Maar helaas nog steeds zonder het gewenste resultaat. Ook de baasjes zijn al veel aan het zoeken en roepen geweest, maar ook dat leverde tot nu toe niets op. We hebben weer geflyerd in de omgeving en blijven toch hopen dat ook Misty zich weer zal laten zien en terug komt. We blijven steeds zoeken en hopen dat jullie ook alert blijven. Ze kan niet opgelost zijn, dus ook de laatste moet terug! We hebben een lange adem nodig en ook voor de baasjes is het wachten heel zwaar. Bedankt dat jullie steeds zo meeleven en we hopen toch snel goed nieuws te kunnen melden. Denken jullie Misty te zien, probeer haar niet zelf te pakken maar bel ons dan direct. Tel 0343-457921 of 06-50292085. Tipgeld € 50,00 blijft staan natuurlijk totdat ook Misty terug is. (ze heeft geen bandje meer om)