Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
connie64 schreef:nat voer is niet gezond, vaak blaasgruis hierdoor vanwege het vele zout wat aan de gelei of sausjes wordt toegevoegd evenals stinkende adem en slechte tanden.
Katten lekker alleen brok geven!
connie64 schreef:nat voer is niet gezond, vaak blaasgruis hierdoor vanwege het vele zout wat aan de gelei of sausjes wordt toegevoegd evenals stinkende adem en slechte tanden.
Katten lekker alleen brok geven!
_Micha_ schreef:Edit: ik zit nu naar de samenstelling van CatloversGold te kijken maar er zit 36.2% kippenmeel in en 34.2% rijst. Kippenmeel is al niet je van het toch? En rijst, wat moet hij daar mee?
Citaat:Kip
Kip is een zeer geschikte bron van hoogwaardige eiwitten. De productietechniek van een droge brok leent er zich echter niet voor om hele stukken kip te verwerken. Daarom wordt het kippenvlees eerst ontdaan van het vocht. Wat overblijft heet vleesmeel, in dit geval kippenmeel. Wist u dat voor 1 kilo kippenmeel, maar liefst 2,5 kg verse kip nodig is?
Brainless schreef:_Micha_ schreef:Edit: ik zit nu naar de samenstelling van CatloversGold te kijken maar er zit 36.2% kippenmeel in en 34.2% rijst. Kippenmeel is al niet je van het toch? En rijst, wat moet hij daar mee?
Kippenmeel is niet alleen meel voor kippenvoer;
Maar dat is ook kippenvlees wat gedroogd is en dan vermalen wordt tot meel (dus gewoon vlees).Citaat:Kip
Kip is een zeer geschikte bron van hoogwaardige eiwitten. De productietechniek van een droge brok leent er zich echter niet voor om hele stukken kip te verwerken. Daarom wordt het kippenvlees eerst ontdaan van het vocht. Wat overblijft heet vleesmeel, in dit geval kippenmeel. Wist u dat voor 1 kilo kippenmeel, maar liefst 2,5 kg verse kip nodig is?
https://www.smolke.nl/kenniscentrum/ing ... eiwitten-2
Jis_ schreef:No_No schreef:Ik raad toch een snaptestje aan voor giardiaof een echte kuur tegen giardia (dus van 5 dagen)
Mee eens, als de ontlasting echt vreselijk stinkt zou ik ook een paar dagen ontlasting opvangen en laten testen.