Van de week bij de dierenarts durfde de dierenarts hem niet eens op te pakken om hem op de weegschaal te zetten

En nee ik overdrijf niet en ben ook niet bang. Hij is ook weggestuurd bij de trimster omdat ze er niks mee kon, en dat was een kattentrimster, was de eerste kat die ze niet kon doen. Zegt genoeg toch?
Beetje irritant dat er word gedaan alsof het niet zo is.
Ontlasting is nu zoals die voorheen ook altijd was.
Waarom ik niet met die kuur begin?
Ben gisteren bij de dierenkliniek de ontlasting wezen inleveren en heb gevraagd of het niet verstandiger was om pas een kuur te geven als de uitslag bekend was omdat je dan gericht kan behandelen, gezien Sammie van kuren altijd erg suffig word.
Hier was de dierenarts gisteren mee eens en diergeneeskundig gezien is het ook verstandiger zij hij, hij had die ene kuur meegegeven voor in de tussentijd dat hij niet zieker word. En Sammie is niet slechter geworden, mocht dat nog wel gebeuren dan kan ik altijd nog starten, maar duw mijn dier liever niet vol met drie verschillende soorten medicatie

Van de week was het consult niet prettig, werd geholpen door een andere da dan gevraagd en vond het geen prettig consult. Hij wilde mij ook niet helpen met de achterkant schoonmaken. Dus heb toen dmv snoepjes best wat weg kunnen knippen maar bij en rondom de anus krijg ik het niet weg.