O wat leuk weer. jij hebt altijd van die geweldige foto's en ik hou sowieso al van cavias. Hoe kom je aan die mini opblaasdingen? Haha. * o bekerhouders, ik lees het. Grappig.
miccamaaike
Geplaatst: 01-08-17 23:05
wat een super grappig topic! Heel creatief en leuke cavia's!
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-17 23:06
Bedankt allebei!
Je kunt ze in Nederland op verschillende plekken kopen maar ik heb ze zelf van Aliexpress. Daar kost het namelijk vrijwel niets
MaiNat
Geplaatst: 01-08-17 23:18
Geweldig wat een leuk topic! Echt knap hoe ze allemaal zitten. Ze zijn allemaal ook zo leuk
Ja dat is echt Zippy! Dat is een gigantisch pretpakket Hij showt zijn bekkie graag, het is altijd zoeken voor foto's waar zijn neus niet in de lucht is
O, bij die eerste foto werd ik op het verkeerde been gezet want ik dacht gelijk: Haaaaaamstereeeeen! O, nee: caaaaaviaaaaaaa's. Bijna goed.
Wat zijn je cavia's leuk en wat heb je de foto's weer goed in elkaar gezet met al die bijpassende accessoires. Ik krijg ook zin in vakantie.
JesdaJinn
Geplaatst: 02-08-17 22:16
'Ziet woord cavia in de titel staan'
Klik! Weer een topic van melody over haar caafjes. Yes!
Wat ontzettend leuk!
Lukasje
Geplaatst: 02-08-17 22:21
Ik zag de titel en moest meteen al glimlachen ... daar ben je weer met je knappe kroost! En ja hoor, we worden weer getrakteerd op geweldige foto's. Zo leuk bedacht, zo grappig! Jouw topics zijn puur genieten, ik word er telkens vrolijk van!
Maar euh, ik had ze op zijn minst in bikini verwacht !
Lukasje
Geplaatst: 02-08-17 22:24
JesdaJinn schreef:
'Ziet woord cavia in de titel staan'
Klik! Weer een topic van melody over haar caafjes. Yes!
Wat ontzettend leuk!
Hihi, dat dacht ik dus ook ! De caafjes van Melody worden een begrip op Bokt!
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-17 22:53
Dankjullie! Leuk dat ze zo herkent worden
Om het gebrek aan bikini's goed te maken heb ik nog wel een volledig gestripte Effie-foto Mogen jullie raden wat er te zien is. Mijn dierenarts is misschien wel een van hun grootste fans, er hangt ook een grote foto van Sammy & Nibbit in de wachtkamer
Gelukkig zitten alle handjes er nog aan Het is vet... Allemaal vet. De dierenarts, assistente en ik twijfelden alle drie over gas, maar nee. Mevrouw is gewoon een dikzak