Ik heb niet veel kunnen doen omdat het hier veel heeft geregend en als ik alles binnen in elkaar zet past het niet meer door de deur
. Ik heb wel de vorige foto's op mijn laptop staan. Ik zal ze er vanavond opzetten!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb niet veel kunnen doen omdat het hier veel heeft geregend en als ik alles binnen in elkaar zet past het niet meer door de deur
.
Ik volg
. Verwacht er nog niet teveel van, ik ben echt nog niet ver
.
. (Oeps, foto heb ik al verwijderd
.)
.
. Zal er binnenkort meer maken.
.
. Dan maar even een foto van hoe het er nu bij ligt
.
.

.
. Ik woon wel in België dus het is wrs niet dicht bij de deur voor jou. Ik heb ze van Mapeco in Turnhout. Als je wil kan ik er evt wel meebrengen en opsturen. Weegt alleen wel wat dus ik vrees dat de verzendkosten hoog gaan zijn. Maar ik denk dat je ze bij een gewone doe-het-zelf winkel ook wel kan vinden hoor. Enige nadeel is dat ze daar echt duur zijn. Mapeco is een groothandel dus dat kost niks. Dus als er een groothandel bij je in de buurt zou zitten kan je ze ook daar halen. Hoe ze noemen ben ik even vergeten
, ik zal het nog laten weten.
. De ren is in totaal 4 m2 voor twee dwergjes en overdag mogen ze id hele ren, 's nachts in de helft.
.
. Je kan ze ook makkelijk op internet bestellen denk ik.
. We zijn van morgen tot volgende week donderdag op vakantie
, dus dan kan ik even niet door werken. Na de reis ga ik alle plankjes die ik nog nodig heb zagen en verder behandelen. Ik hoop de ren een week na m'n vakantie klaar te hebben
.
.
. M'n vakantie was top, maar ik ben blij dat ik weer bij de nijnen ben
.
. Alles voor de veiligheid
.
. Lilly's vacht is nog steeds kort genoeg zodat er geen klitten in komen en Lou's vacht is de hemel
. Als je hem één keer per week borstelt zit er nog steeds bijna geen enkele klit in. Bedankt!
. Heb jij toevallig een website?
.
. Daarna nog alles in elkaar steken. Donderdag komt een vriendin langs om de ren te "installeren"
.
. 's Nachts gaan ze in een goed beveiligd stuk ren, overdag mogen ze in heel de ren
. De rand van de ren staat op stenen zodat het hout niet rot. Ik ga een deel van de ren bedekken met tegels, het andere deel wordt (voorlopig) zand
.
)
)
)
Ik ga wrs rond het hok iets zetten zodat er geen zon op kan invallen. En de golfplaten die ervoor gaan zorgen dat het niet binnenregent kan ik er makkelijk af halen, dus dat gaan we dan ook doen als het warm is buiten
.