Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTopShop schreef:Wow kiwiwitje Dat is totaal het tegenover gestelde van mijn ervaringen.
Ja de rollen zijn niet allemaal identiek aan elkaar. Daar kan ik niet van wakker liggen. Het gaat om de inhoud, niet om hoe "mooi" de rollen zijn.
Hier werd het ook elke donderdag bezorgd. En een half jaar lang, 1 keer per week hielp de chauffeur me met het dragen naar de achtertuin en het leggen in de vriezers. Dat hoefde hij niet te doen, maar deed het wel.
Het vlees is altijd goed geweest. Nog nooit 1 rol gehad waar ik twijfels over had.
Ik zie ook heel erg wisselde ervaringen. Daar verbaas ik me wel over.
HorseTopShop schreef:Wow kiwiwitje Dat is totaal het tegenover gestelde van mijn ervaringen.
Ja de rollen zijn niet allemaal identiek aan elkaar. Daar kan ik niet van wakker liggen. Het gaat om de inhoud, niet om hoe "mooi" de rollen zijn.
Hier werd het ook elke donderdag bezorgd. En een half jaar lang, 1 keer per week hielp de chauffeur me met het dragen naar de achtertuin en het leggen in de vriezers. Dat hoefde hij niet te doen, maar deed het wel.
Het vlees is altijd goed geweest. Nog nooit 1 rol gehad waar ik twijfels over had.
Cayenne schreef:Sowieso wel een vreemd verhaal dat je uitgescholden word wanneer je een melding doet dat het vlees ontdooid of niet vers isDan weet je toch dat je klanten verliest?
Wel jammer, want de prijzen vond ik niet zo verkeerd, maar het risico is me nu echt te groot (plus dat ik de verhalen over de verzorging van zijn dieren ook niet mis vind).
_San87_ schreef:HorseTopShop schreef:Wow kiwiwitje Dat is totaal het tegenover gestelde van mijn ervaringen.
Ik heb dezelfde ervaring als jij hebt. Afgelopen donderdag nog een levering gehad. Keurig diepgevroren (kon er hersens mee inslaan), verpakkingen allemaal heel, schone kratten.
Bezorger heeft de kratten bij mijn vriezer gezet (ik wil zelf inpakken) en is na een babbeltje weer vertrokken.
Toen ik vorig jaar met mijn knie zat (ik was net geopereerd) heeft de bezorger alles voor mij ingepakt op de manier dat ik wilde.
huppelz schreef:Volgens mij is deze man recent veroordeeld door de rechter. Zal eens zien of ik de link naar het krantenartikel nog heb.
https://0297.nl/nieuws/64658/veehouder- ... toestanden
xGoldenHero schreef:Ik voer nu ongeveer 2 jaar Lotgering. In januari heb ik 1x een slechte levering gehad. 1 krat van de 22 was niet helemaal goed en is netjes opgehaald.
Samen met wat kennissen bestellen we 1x in de 5 weken 22/25 kratten en zijn altijd de eerste smorgens dus altijd goes bevroren. Heb net weer een levering gehad en de pakjes zijn schoon en heel.
Onze hond heeft slechte darmen en we hebben al veel verschillende soorten voer geprobeerd en lotgering is tot nu toe nog steeds het voer waar hij het goed op doet.
Cayenne schreef:Even nieuwsgierig en een gewetensvraag: zouden jullie nu ook gewoon nog vlees van dit bedrijf kopen terwijl je afweet van de slechte omstandigheden waarin hun dieren leven?