Citaat:
Ik vind kosten rekenen voor telefonisch overleg wel erg extreem ja. Dat zijn tenslotte vaak simpele korte vragen en is 9 van de 10 keer met degene die achter de balie zit ipv de da zelf. Om daar dan een rekening voor te krijgen is wel erg over the top imo.
Receptkosten rekenen voor medicijnen die gewoon 3 meter verderop liggen vind ik ook absurd. Moest er nu speciaal medicijnen besteld worden, omdat je dier toevallig iets zeldzaams heeft, waardoor da de medicijnen daarvoor niet standaard in huis heeft, dan vind ik het nog wat anders; dan moet er wel extra tijd gespendeerd worden.
Maar voor medicijnen die standaard op de praktijk liggen (en dat zijn heel veel soorten) en die dus binnen een minuut zo uit een medicijnkast kan worden getrokken? Dat is gewoon je klanten op kosten jagen om voor die bovenop de prijs voor de medicijnen zelf, ook nog receptkosten te rekenen.
Dat zie ik weer anders.. de medicijnen moeten altijd een keer besteld worden en dan netjes opgeruimd worden in de kast, al liggen ze nu 3 meter verderop als jij toevallig langs komt. . Vervolgens is het wel handig dat net als bij de mensen apotheek de dosering kloppend wordt voorgeschreven voor dat bepaalde dier en zijn gewicht en dat iemand signaleerd dat het wel of niet kan met de al bestaande medicatie die het dier wel of niet krijgt... Kortom iemand moet nadenken over het schrijven van dat recept dus het voorschrijven van dat medicijn, dat kost tijd, dus geld.