Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tilmar schreef:Houtkorrels moet je af en toe zeven. Dan hoef je het nooit weg te gooien. En gaat het ook niet stinken.
Ik heb ooit iemand een bericht gestuurd met foto handleiding hoe ik dat doe. Die kan ik wel doorsturen als je wilt.
ClaudiaHS schreef:Sorrynu weet ik dus welke van de 4 elke keer die zooi maakte
![]()
Heb niet alle tips doorgelezen maar je kan eventueel een matje gebruiken icm een doos?
De doos snij je aan 1 kant open waar de kattenbak dan precies in past.
Je hebt dan zeg maar een verlengstuk aan je kattenbak (sorry ben slecht in uitleggen).
Dan moet ie dus vanuit de kattenbak over het matje door de doos en dan uit de doos.
Snappie?
Mossel schreef:Als je meer weet over mijn financiële situatie mag je daar over oordelen
Zonnetje81 schreef:@GDG: Zeven veel werk? Dat doe ik hier dagelijks met 8 kattenbakken.... En wie zegt dat ze een nieuwe kattenbak zou moeten kopen....? Iedereen geeft daarbij geld op zijn/haar eigen manier uit....niemand kan dat voor een andere invullen/bepalen of aangeven wat prioriteit heeft.
GDG schreef:Mossel schreef:Als je meer weet over mijn financiële situatie mag je daar over oordelen
Daar heb ik helemaal geen behoefte aan, dus de details mag je verder voor je houden hoor.Zonnetje81 schreef:@GDG: Zeven veel werk? Dat doe ik hier dagelijks met 8 kattenbakken.... En wie zegt dat ze een nieuwe kattenbak zou moeten kopen....? Iedereen geeft daarbij geld op zijn/haar eigen manier uit....niemand kan dat voor een andere invullen/bepalen of aangeven wat prioriteit heeft.
Lezen blijkt toch wel heel moeilijk. Ik zeg niet dat zeven veel werk is, lees mijn post nog maar eens als je dat eruit haalt. Daarnaast zegt hier niemand (dus ikzelf incluis) dat TS een nieuwe bak moet kopen, dus ook hier: beter lezen.
Mossel schreef:Dan mag jij je commentaar voor je houden wat ik wel of niet kan sparen.