Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Catnip schreef:Koeienmelk is idd nefast voor die kleintjes, katten zijn lactose-intolerant.
Beapharmelk is overigens ook niet bepaald mijn favoriet, teveel kittens die het niet lusten en/of niet verdragen.
Heeft je DA zakjes Convalescence? Dat is heel goede melk, ook heel fijn voor kittens die moeten aansterken. En het zit in zakjes, dus je hebt niet gelijk een grote pot. Als ie dan wat sterker is kun je eventueel alsnog verder met de Beaphar.
liesje84 schreef:He wat een zorgen. Wat heeft het katje het getroffen met jou.
Je bent super opweg, zo'n achterstand goedmaken duurt nou eenmaal wel even.
liesje84 schreef:Wat heb je meegekregen voor de misselijkheid? En kreeg hij nog antibiotica?
Probeer een schema voor jezelf te maken, vaste tijd meds, vaste tijd eten.
Voorbeeld 8uur eten, 9uur meds, 10uur eten enz.
Dat maakt het wat overzichtelijker en sommige medicijnen zijn vies, dus is dat makkelijker om tussen maaltijden door te geven.
Anders is er kans dat hij eten + direct er achteraan medicijnen, weer uit spuugt.
Ik heb vorig jaar 1 van mijn eigen gefokte kittens onwijs ziek gehad, nog iets jonger dan deze.
6 vochtinfusen, 4 soorten medicijnen, mager, spugen enz enz. 3wk geknokt maar het kwam weer goed.
Op het moment is ze voor de vakantie weer bij mij thuis, tis een plaatje van een kat geworden.
Iets met rond en gezond, zullen we maar zeggen
Hannanas schreef:Yes! Fijn bericht!
Het blijft een mottig ding zo bij z'n snoet.
Lief dat hij toch steeds zelf op de verwarmde plaat gaat liggen, lekker warm!
Heeft hij ook al minder diarree?
Mondy schreef:Och wat een hoopje ellende
Zijn je andere katten al wat rustiger er onder ?