Nee natuurlijk komen die niet voor een vogel. Dat heeft toch geen zin.
Zit er geen vogel opvang in je buurt waar je advies kunt vragen? Die hebben wel ervaring met vogels vangen.
martichr
Geplaatst: 30-06-17 18:33
Ik heb dit ooit gehad met een Grijze roodstaart papegaai , toen die honger kreeg wou hij voor zijn lievelings eten (kaas) heel snel naar beneden komen.. die was alleen en erg tam en toen al wel 3 dagen weg geweest.. kun je voer plaatsen waar hij zicht op heeft en mogelijk op af komt?
Janinevv
Geplaatst: 30-06-17 18:34
Jaa maar heb je dan reuze net ? Ik weet t ook niet.
Vraag me hier ook ernstig af hoe jullie vogeltje weer in het kooitje is gekomen. Vertel, vertel.......
Sjolvir
Geplaatst: 30-06-17 19:32
YES, ET flew home!! Gelukkig
Elfie schreef:
Ow, ik wist niet dat er in Nederland ook een Hasselt is!
Ooit op schoolkamp geweest met lagere school naar Diever.. Daar deed klasgenoot kaartje op de post voor zijn oma in Hasselt... Je raadt het al, de toenmalige PTT (tegenwoordig Post NL) had het naar Hasselt België gestuurd en via vele omzwervingen kwam het pas in Hasselt NL, dus als de post het al niet weet... Geen schande dat jij het niet weet, toch??
Zo heb ik ooit een grasparkiet gevonden, naar de dierenwinkel gebracht. Beestje was super tam. Heb nog briefjes opgehangen in de buurt, voelde me zo schuldig
finnens
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-17 19:49
Hij was naar een lagere boom gevlogen en vanuit daar durfde hij naar ons toe te komen zodat we konden pakken het leek of die hoogtevrees had