Ik heb 2 schrokhonden
en biedt hun eten aan in een anti-schrokbak of in een voerbal. Werkt prima hier! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
julius_juut schreef:Hier werkt het heel goed om de poezen gewoon onbeperkt te voeren. Eerst aten ze zich een dag of wat ongans, toen viel het kwartje en nu eten ze gewoon naar behoefte af en toe een hapje.
" en vertrok naar de bank om uit te buiken en heel diep na te denken over deze Hoorn des Overvloeds.
) voederspeelgoed wat ze soms wel grappig vindt, dan loopt ze lekker te prutsen, en soms frustrerend. Dan krijgt het een paar opsodemieters, valt de hele bedoening eruit en is het alsnog vreetfest. Brokjes door de hele kamer verstoppen of gooien zodat ze er achteraan moet rennen vindt ze wel bijna altijd leuk. Als ze daar geen zin in heeft snuift ze en kijkt ze van "Nee. Gewoon niet doen nu
.". Voerbal was ook geen succes. Dat had ze gelijk door (het is een verrekte slim ding, de kat dit keer, niet de voerbal) en liep met de neus tegen de bal al slurpend door de kamer.
) maar voor die paar katten die hun laatste hersencellen zijn verloren en de weg naar de voerbak al een uitdaging is, daar lijkt het me dan weer net te ingewikkeld voor. Ik zie die kat van mijn moeder, schat van een beest maar serieus Dom, gewoon nog verhongeren als hij zijn voer in activity speelgoed moet krijgen. 
purny schreef:Was even vergeten door te geven dat Jackie maar 1 voorpoot heeft

behalve mijn bejaarde kater, die geef ik wel eens een eendagskuiken. Maar daar kan zijn gevoelige maag niet altijd tegen... gekookte kip gaat wel altijd goed!