Veulens geef je ook veulenbrok
Kuikentjes krijgen ook kuikenmeel
Babys geef je toch ook niet een driegangenmenu
Als je snapt wat ik bedoel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kabayo schreef:Misschien is het inderdaad wel rasgebonden, ik denk persoonlijk dat dat met kleine rassen wel kan. Ik heb een rottweiler en stap pas over met 6 maand. Echt absurd hard groeit ze niet, heeft geen groeipijnen enz enz. Ik ben juist tevreden
Kabayo schreef:Zoe_97 schreef:[quote="Kabayo"
Sommigen mogen zich echt beter inlezen voor ze er brok in stoppen. Je moet ze tot 6-7 maanden puppybrok geven . Zit meer eiwit in en dat hebben ze nodig om te groeien.
[/quote
Dat is ook een ongefundeerde mening. Van alle overbodige rommel in puppybrok kregen ze prutsmuts gewoon diarre. Zit veel te veel van alles in en veel te weinig vlees zelfs in de goede merken. Na de overstap op naturis koudgeperste graanvrije voeding voor volwassenen nooit nog diarree gehad. Mijn reu is nu 6 maanden. Steekt stukken uit boven broers en zussen die wel puppybrok krijgen. Is veel mooier uitgezwaard en heeft een veel betere vacht.
Nog nooit last van diarree gehad hier. Ligt naar mijn idee totaal niet aan de brok
MyWishMax schreef:Kabayo schreef:Misschien is het inderdaad wel rasgebonden, ik denk persoonlijk dat dat met kleine rassen wel kan. Ik heb een rottweiler en stap pas over met 6 maand. Echt absurd hard groeit ze niet, heeft geen groeipijnen enz enz. Ik ben juist tevreden
Dan kan je beter niet zo stellig zeggen dat mensen zich moeten verdiepen en dat een pup puppybrok moet hebben tot 6 maanden.
Ik heb trouwens Duitse Herders, geen klein ras.
Kabayo schreef:Sommigen mogen zich echt beter inlezen voor ze er brok in stoppen. Je moet ze tot 6-7 maanden puppybrok geven . Zit meer eiwit in en dat hebben ze nodig om te groeien.
Kabayo schreef:Ik vind het alleen zo tegenstrijdig...
Veulens geef je ook veulenbrok
Kuikentjes krijgen ook kuikenmeel
Babys geef je toch ook niet een driegangenmenu
Als je snapt wat ik bedoel