Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jiperdepip schreef:dat hij niet beschermd zou zijn is onzin in principe heeft hij laterale bescherming van moeders mee gekregen . als je twijfelt kun je hem laten titeren dan weet je het direct immers meten is weten
Bravura schreef:Sorry...maar ik zou het echt een zeer domme actie vinden om een pup vanuit het nest gelijk de hele dag mee op sleeptouw te nemen. Dat diertje krijgt al heel veel te verwerken de eerste dagen en heeft rust nodig om zijn eigen nieuwe omgeving en zijn nieuwe baasjes te leren vertrouwen. Pups slapen veel maar als er alle kanten mee op gezeuld wordt krijgt het diertje niet de rust die hij nodig heeft. Dit zorgt er voor dat hij overprikkeld raakt, oververmoeid en zeker niet onbelangrijk....hij zal hierdoor een verminderde weerstand oplopen. Stress is funest voor een pup vanuit het nest en hij heeft de eerste periode al genoeg stress.
Hebben jouw ouders al eerder een pup opgevoed? Hebben ze verstand van honden?
Als ik het zo lees....neem een teddybeer maar geen hond.
callum schreef:Ts ik hoop dat je moeder het snapt. Want het is idd super sneu voor de pup anders. Het is een baby geen handtas. Wat betreft de bench gewoon zo laten en zorgen dat het pupje vaak genoeg uit gaat. Maar goed als jullie al een hond hebben gehad hoe komt het dan dat je dit niet weet of je ouders niet.
Elke keer na het eten naar buiten na het spelen naar buiten na het slapen naar buiten. Verder voor de veiligheid voorlopig nog niet uitlaten op plekken waar veel honden komen. Laat hem.idd titeren door een goede da.
Een keurmerk van royale canin heeft geen enkele waarde. Zegt niks over kwaliteit. Welke onderzoeken hebben de ouders gehad? Zijn alle erfelijke ziektes uitgesloten bij de ouders. Dat zegt meer. Ik hoop voor jullie dat het een gezond hondje is en dat jullie hem alle rust gaan geven die hij nodig heeft. Als je moeder hem zo graag wil showen maakt ze maar veel foto's en laat ze die zien bij de familie
72Melanie27 schreef:callum schreef:Ts ik hoop dat je moeder het snapt. Want het is idd super sneu voor de pup anders. Het is een baby geen handtas. Wat betreft de bench gewoon zo laten en zorgen dat het pupje vaak genoeg uit gaat. Maar goed als jullie al een hond hebben gehad hoe komt het dan dat je dit niet weet of je ouders niet.
Elke keer na het eten naar buiten na het spelen naar buiten na het slapen naar buiten. Verder voor de veiligheid voorlopig nog niet uitlaten op plekken waar veel honden komen. Laat hem.idd titeren door een goede da.
Een keurmerk van royale canin heeft geen enkele waarde. Zegt niks over kwaliteit. Welke onderzoeken hebben de ouders gehad? Zijn alle erfelijke ziektes uitgesloten bij de ouders. Dat zegt meer. Ik hoop voor jullie dat het een gezond hondje is en dat jullie hem alle rust gaan geven die hij nodig heeft. Als je moeder hem zo graag wil showen maakt ze maar veel foto's en laat ze die zien bij de familie
Hier even op terug komen.. Titeren is alleen maar geld in de zakken stoppen.
Het is niet wetenschappelijk onderzocht dat titeren daadwerkelijk klopt. Het is niet voor niets dat vaccinatie fabrikanten een tijd hangen van herhaling op hun eigen entingsstof.
De pup moet gewoon de vaccinaties hebben die hij/zij standaard hoort te krijgen.
Janine1990 schreef:Euh... wat dacht je van zelf de hele dag bij de puppy thuis blijven?
De hele dag meesjouwen vind ik zielig, uitputtend voor zo'n diertje. Zou ik sowieso het eerste half jaar niet doen.
Alle indrukken in een nieuw huis zijn al genoeg, en dan jullie zelf er bij.