Kat eet geen droogvoer...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 10:24

Hier juist een kat die elk merk natvoer niet wilt. Droogvoer zijn er ook maar 2 merken die hij wil eten.
Vers vlees doet hij dan wel een moord voor. ( en de algenkoekjes en meelwormen voor de vissen :? )
Merk wel dat de hoeveelheid die hij eet van het droogvoer erg wisselt. Soms eet hij dagen heel weinig en dan ineen keer heel het bakje leeg.
Lastige eters kunnen het zijn.

ClaudiaHS

Re: Kat eet geen droogvoer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 10:51

Rare wezens zijn het ook.
Mijn pers luste ook geen natvoer.
Heel af en toe een half blikje Gourmet Tonijn maar de rest kon ik meestal weg gooien.
Verder at hij alleen Royal Canin Sensible33 en later de Royal Canin Mobility ivm Patella.
Zelf verse vis wilde hij nooit. Gek beest.

Je zou inderdaad vers vlees kunnen proberen maar dat moet ze dan wel opeten want als dat eventjes blijft staan wordt t ranzig.
En je moet het natuurlijk steeds ontdooien.

Roquen

Re: Kat eet geen droogvoer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 10:59

Ja, maar dat wil ik dus juist niet. Het gaat me er juist om dat ze wat kan eten als ze de hele dag alleen zit.

Omdat ze de eerste 24 uur toen ze bij ons was achter de kast zat, en we haar daar niet achter vandaan kregen, heb ik stukjes kip gekookt. Dat heeft haar wel getriggerd, en toen is ze achter de kast vandaan gekomen. Ze wilde in eerste instantie niet eten, want ze was natuurlijk niet zo lekker, na zo lang niet eten. Dus hup gedwangvoederd, en daarna ging het goed.