Koper schreef:En wat doen jullie dan als het wél echt blijkt te zijn?
Er zijn nergens leveringsvoorwaarden en ik heb overal test ingevuld, alleen mijn mailadres

Edit: Overigens nog geen bevestigingsmail o.i.d. binnen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Tuigje schreef:
Ben jij degene die er in gelooft of ben je degene die commentaar heeft?
Laurora schreef:Als imker kan ik jullie vertellen dat geen enkele zichzelf respecterende imker zo gek is levende bijen in een ketting te stoppen. Alle imkers die ik ken houden ontzettend veel van hun bijen (ja, alle 60.000 per volk)
Ik ga er dan ook vanuit dat dit een bewustmakingsactie is.
(althans, dat hoop ik, anders ben ik bang dat ik heeeel veel bijenkettingen wil gaan redden)
Gaby schreef:Heeft iemand Wantabee al onder aandacht van Marianne Thieme of een of andere natuurorganisatie gebracht? Die moeten toch wel wenkbrauwen op lopen trekken ....Van Google kan ik hier niks over vinden.
Loeka_Polly schreef:Aan de hand van de reacties op de reacties op de youtube video ben ik ook bang dat dit misschien wel serieus is...
Al zou het natuurlijk kunnen dat de mensen die dit verzonnen hebben momenteel lachend antwoorden aan het verzinnen zijn op de vele verontwaardigde reacties om vervolgens binnenkort aan te geven dat het allemaal een stunt was.
Ik vind het moeilijk te beoordelen, maar ik hoop op het beste voor de bijen
SavannahNx schreef:Ze hadden toen ook kettingen met levende baby zeeschildpadjes erin. Gaan ook na een paar uur dood ofzo. En dat, was zeker te weten echt. Niet in NL gelukkig maar voor alsnog. Walgelijk echt.
Laurora schreef:SavannahNx schreef:Ze hadden toen ook kettingen met levende baby zeeschildpadjes erin. Gaan ook na een paar uur dood ofzo. En dat, was zeker te weten echt. Niet in NL gelukkig maar voor alsnog. Walgelijk echt.
Dat is (godzijdank) helemaal in china, heb ze wel zien hangen in de achterafstraatjes van Hong kong, te sneu