Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LoveGlove schreef:DanielleB schreef:Heb je zelf de middelen om heen te gaan? Vervoer/geld?
Anders zou ik gewoon zeggen dat je het onderzoek dan wel zelf betaald en als het echt mis is en er iets moet gebeuren je het pas na overleg doet
Nee, ik kan dat zelf niet betalen helaas. Als ik dat ook zou kunnen betalen, en ik zou dat zeggen, dan zou mijn moeder denk ik zeggen dat ik dat echt niet ga betalen. Ze wil niet dat ik mijn geld uitgeef aan dat soort dingen. Ik kan me dat eerlijk gezegd ook wel voorstellen.
amies100 schreef:Zo slecht is moeders dus niet..... Hopelijk is het iets "kleins" en is het met rust en pijnstillers op te lossen maar ik zou mij eigen wel een beetje voorbereiden op het ergste....
Overigens vind ik het wel vrij vreemd dat je je eigen zo veel zorgen maakt om "je" hond terwijl je niet eens de moeite neemt om te gaan kijken als je wakker wordt
_Nynke schreef:Fijn dat je hond nu hopelijk geholpen kan worden TS
Maar ik vind het wel vaag, eerst zeg je dat je moeder niet aan de poot mocht komen omdat zij altijd de vervelende dingen doet en de hond haar daarmee minder vertrouwt, en later zeg je dat je moeder de beste band met de hond heeft?![]()
Verder nergens om hoor, maar volgens mij mis ik even iets.