Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dreamybol schreef:Vorige kat sliep als het warm was vaak in de wasmachine, die was blijkbaar koel.. Huidige kat slaapt het liefst op schoot, volgens mij. Maar hij ligt ook graag in z'n reismand of krabpaal-huisjes. Of in z'n haai:
[ [url=m/C0lNpS.jpg]Afbeelding[/url] ]
_kajo_ schreef:Op de bank onder de grand foulard. Soms ligt hij dan ook nog onder een kussen. Ik heb eens minstens een uur op de bank gehangen, zo ongeveer tegen hem aan, zonder te weten dat hij er lag. Ik was heel snel van de bank toen hij begon te bewegen. Complete hartverzakking en mijn thee zat zo ongeveer tegen het plafond.
Kan me daar wat bij indenken. Die van mij vindt onder dekjes, dekens en grand foulards ook zo heerlijk. Gelukkig doet zij eerst een paar keer hard "LOL" roepen voordat ze onderduikt. Scheelt hartverzakkingen.

Dreamybol schreef:Vorige kat sliep als het warm was vaak in de wasmachine, die was blijkbaar koel.. Huidige kat slaapt het liefst op schoot, volgens mij. Maar hij ligt ook graag in z'n reismand of krabpaal-huisjes. Of in z'n haai:
[ [url=m/C0lNpS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zowel mijn huidige als de vorige gaven er niets om. 

.

Ik word geregeld wakker dat ze zo ligt te slapen:

Als hij er slaapt en ze kruipt erbij in slapen ze echter wel graag samen 

Doet me denken aan die kat van vroeger die altijd bij de cavia in z'n hok sliep. Cavia vond 't prima, die liep er gewoon overheen als het moest.

wat zijn katten toch malle dieren!
ze wisselen steeds van plek af. De ene keer ligt de ene kat steeds op de droger (als die uit staat), een andere keer op de vensterbank. De andere kat ligt meestal op de hoogste plank van de zelfgemaakte krabpaal. Of in dat ene fijne hoekje van de bank. Donkere bank en donkere kleine kat.....gaat niet altijd goed