Als je er maar 2 wilt zou ik gaan voor 2 vaste, die werkende baasjes hebben of zo, dan heb je vast groepje en minste kans op gedonder onderling en je kent ze dan goed en is handig ivm parasieten bestrijding (zelf doen en laten betalen (uiteraard in overleg) zodat je zeker weet dat het is gedaan).
Verder ben je spotgoedkoop!!! (Te goedkoop eigenlijk, ik zou juichen als ik voor die prijs mijn woefie onder kon brengen). Als buren zou ik tegen vast groepje dat niet blaft en niet jankt niet zo'n probleem vinden, bij wisseling heb je ook meer kans om een bluffer te treffen. Wat de regels zijn in een gemeente voor zoiets geen idee....
Voor het idee, mijn vorige hond en deze breng ik al jaren elke werkdag naar de oppas, maar in mijn geval is het een vriendin van me en wil zij een hond en ik wil af en toe afleiding voor mijn hond, dus win win situatie.
Ik heb vroeger toen ik nog op school zat, lang lang geleden op honden gepast, maar dat was andersom, ik ging bij die mensen thuis zitten en daar mijn huiswerk maken en de hond uit laten. Geen idee wat het betaalde, maar er stond altijd wat lekkers klaar en ik vond honden leuker dan kinderen en met een hond kan je je huiswerk maken en als je bij kinderen oppast krijg je die kans niet echt
.