Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ashleydk schreef:Hier hebben we een waterfontein die gebruikt word door onze 2 honden en 3 katten. Vooral 1 hond en 1 kat maken er een kliederboel van door erin te graven of het water gewoonweg niet door te slikken. Wij hebben de waterfontein op een rond dienblad staan zodat het dienblad het water opvangt wat ernaast valt!
dat is pas erg! Snadrem schreef:Jullie mogen allemaal niet zo klagen hoor. Mijn kat gaat in de waterfontein liggendat is pas erg!
Jennyj01 schreef:Bij de action heb je puppy trainings pads. Die nemen goed op. Ik heb er altijd een onder de eet en druk bakjes van de honden liggen. Dus het zal voor een kat ook wel werken, denk ik.
Kenyada schreef:Jennyj01 schreef:Bij de action heb je puppy trainings pads. Die nemen goed op. Ik heb er altijd een onder de eet en druk bakjes van de honden liggen. Dus het zal voor een kat ook wel werken, denk ik.
Die heb ik er dus onder liggen. Maar Karel maakt het zo bont dat dat ding ook zeiknat is inclusief de kastjes naast de waterfontein, de muur en de vloer om de mat heen. Ze doet dr poot erin slaan en dan nog ermee wapperen, echt overal water!!!