En ja, een plasje zie je niet maar als het mooi weer is in de zomer ruik je het echt wel en dat is niet fris.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Wij hebben het ook meegemaakt met een klein hondje dat tijdens het uitlaten standaard tegen onze buxushaag piestZo ranzig!
Maar wat ik nog veel smeriger vond is de loslopende ongecastreerde kater die bijna iedere dag onze voordeur en raamkozijnen stond te besproeien. Wat een lucht zeg![]()
![]()
Neej schreef:Nee natuurlijk is dat niet normaal, bah! Ik kan me dat gewoon even niet voorstellen dat je dan met je hond loopt, deze lekker een voortuin inloopt (dát al überhaupt) en vervolgens op haar dooie akkertje gaat zitten piesen... Als ik t zag dan zou ik toch in vriendelijke doch niet mis te verstane bewoordingen duidelijk maken dat dat zeer ongewenst is.
Als ik even voor mezelf mag spreken, mijn reuen mogen zelfs niet tegen heggen markeren als we in een woonwijk lopen. Simpel. En ze mogen ook geen tuinen in, laat staan dat ze de kans krijgen om daar te plassen. Plassen doen we tegen lantaarnpalen of openbaar groen, heggen, schuttingen, auto's en mensen zijn off limitsLijkt me echt niet meer dan normaal
wyoming schreef:Ik zou ook echt niet grappig vinden als er een hond in mijn tuin zou plassen/poepen. En die persoon er zeker op aanspreken.
Nou zijn de reacties vrij unaniem over dat mensen geen honden in de tuin willen, vraag mij dan wel af hoeveel van die mensen hun kat gewoon buiten laten lopen? (Die dus ook hun behoefte doen in de tuin van de buren)
En zo heb ik weleens gedacht over mijn buren met katten, hoe ze het zouden vinden als ik mijn hond zou uitlaten in hun tuin(even voor de zekerheid erbij: gedachte, zou het nooit doen, en daarnaast poept/plast mijn hond ook niet in tuinen)
KimD schreef:wyoming schreef:Ik zou ook echt niet grappig vinden als er een hond in mijn tuin zou plassen/poepen. En die persoon er zeker op aanspreken.
Nou zijn de reacties vrij unaniem over dat mensen geen honden in de tuin willen, vraag mij dan wel af hoeveel van die mensen hun kat gewoon buiten laten lopen? (Die dus ook hun behoefte doen in de tuin van de buren)
En zo heb ik weleens gedacht over mijn buren met katten, hoe ze het zouden vinden als ik mijn hond zou uitlaten in hun tuin(even voor de zekerheid erbij: gedachte, zou het nooit doen, en daarnaast poept/plast mijn hond ook niet in tuinen)
[BB-HK] [VOLG] Making of van onze kattenren
Er zijn ook katten eigenaren met een verantwoordelijkheidsgevoel.
Booooo schreef:bigone: Ik denk niet dat de wijkagent iets aan een plassend hondje gaat doen
Wat asociaal! Ik zou zeker naar buiten gaan en er iets van zeggen.. Sommige mensen vind ik dan ook weer wel overdrijven hier, dat de hond niet tegen een boom mag plassen die niet van jou is/niet in jouw tuin staat, maar gewoon op straat voor de deur..