Schuwe kat miauwt s'nachts.

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Schuwe kat miauwt s'nachts.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 09:25

Feliway hebben we ook geprobeerd. :)

Geduld hebben we veel, scheepsladingen vol. We laten haar inderdaad vooral haar ding doen en benaderen haar niet. Nu na drie maanden is ze eindelijk zo ver dat ze durft te wandelen door het huis als wij er zijn. Soms gaat ze recht tegenover ons zitten op een meter afstand, wat toch echt een primeur is. Als we dan heel rustig verder gaan met wat we deden en haar niet aan kijken blijft ze rustig. Met die vooruit gang zijn we al ontzettend blij! Iets wat ze graag heeft hebben we nog niet gevonden.

Voor toenadering zoeken als ze zelf rond loopt lijkt het mij nog wat vroeg? Dat zegt mijn gevoel tenminste. Zou graag hebben dat ze eerst zich zeker voelt als ze uit haar veilige hoekje durft te komen.

Vannacht is ze stil geweest! Wat dat nu veroorzaakt heeft weten we niet zeker, maar we houden dit ritme nog even aan.

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 21:05

Judith_ schreef:
Vannacht is ze stil geweest! Wat dat nu veroorzaakt heeft weten we niet zeker, maar we houden dit ritme nog even aan.

Wat fijn! :D Was het 1 nachtje of is het nog steeds?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 21:09

Volgens mijn vriend is ze vannacht weer flink tekeer gegaan. Ik was blijkbaar te moe en heb er dwars doorheen geslapen. :')

Wel heb ik het idee dat het nu losse avonden zijn, en niet elke dag meer zoals voorheen. Hopelijk blijft het zich positief ontwikkelen. :)

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 22:27

Haha :') Fijn dat het in ieder geval beter lijkt te gaan! Zowel voor jullie fijner als voor haarzelf :j

dierenfan
Berichten: 9695
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Schuwe kat miauwt s'nachts.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 06:28

Anders misschien nog optie om te voeren via speelgoed waar je voer in doet ipv uit een bakje.

Tip hagaha geen voerbal nemen dan weer ander probleem met geluidsoverlast maar neem een spelbord ;)