Iako is helaas op 28 mei gestorven, bijna 3 weken geleden.. mijn vriend vond hem smorgens. Hij lag alsof hij sliep.. dierenarts heeft wat gokken kunnen geven wat het kon zijn.
Maar ik troost me met het feit dat we van zijn zielige leventje toch een enorm fijn leventje hebben kunnen maken. De laatste 3 weken waren voot hem super! Hij mocht zwemmen in de "zwemles" (hydrotherapie), we gingen 2x per week maar een meer om met zijn vriendinnetje te zwemmen én we hebben enorm veel honden leren kennen waar hij echt zijn maatjes uitkoos (ook wel heel teleurgesteld als ze niet mee naar huis kwamen, sorry iako!)

Ons avontuur gaat wel verder - incl het gemis van iako..
We hebben inmiddels al 2 weken contact over 2 andere honden (nuja 1 hond, maar nu zeiden ze mensen omdat wij het hadden over later een 2e hond te nemen: waarom niet gelijk een 2e)
Dat werden er dus snel 2

Een zwitserse herder van 5 jaar en een roemeense herder van 1 jaar.
Ook deze hebben geen makkelijk leven gehad, zora kan goed aan gesleuteld worden omdat ze nog jong is. Nordic trekt zich weinig aan van waar hij vandaan komt. Hoop dat hij zijn oogjes opentrekt als hij bij ons komt!
Zodra ze hier wat op hun gemak zijn gaan we een volledige check up doen bij de dierenarts, met rx fotos erbij in verband met eventueel rugzakken dragen.
Fotos van deze vriendjes zullen jullie dan ook wel snel zien.
(Overigens zou ik graag geen commentaar willen dat ik 'nu al' andere honden neem, we hebben altijd voor onszelf gezegd dat we honden een beter leven willen geven en gaan hier dus ook gewoon mee verder - ik heb 3 dagen vrij gehad toen iako gestorven is, waar ik alles mooi op een rijtje gezet heb en er ook uit ben dat we voor hem fantastische baasjes waren. Traantjes zijn er nog genoeg maar ik kan niet wachten om hetzelfde te betekenen voor de volgende!)