Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_Orumster schreef:Als je naast het afzetten van je tuin ook nog wat 'spannende elementen' toe kan voegen (beplanting, wat hoge plateaus, klimwerk dan moet dat ook heel leuk kunnen zijn.
Er werd genoemd spelletjes spelen. Dat neemt inderdaad een deel van de energie en wat gekte, maar als ik zo naar mijn kat kijk heeft ze een enorme nieuwsgierigheid en gaat ze graag op onderzoek uit. Elk grassprietje, insect, struikje wordt onderworpen aan inspectie.
Maanlicht schreef:Wat een leuke kat! Wij hebben er eentje die precies hetzelfde is maar hier is iedereen gek op hem. Hij is geen volledige Noor, maar half. Mocht je hem toch weg willen/moeten doen kan hij misschien wel bij ons komen? Misschien zit je hier helemaal niet op te wachten, maar het voorstellen kan nooit kwaad toch?
Jezzi schreef:Ik zou toch eens naar een tuigje gaan kijkenLoslopende honden horen natuurlijk onder appel te staan, maar ik gok dat Shanks ook rustig van zich afblaast of ze een tik verkoopt. Wij hadden iig wel zo'n exemplaar.
Er is genoeg informatie verder over te vinden op internet. Ik vind Rosie altijd wel een mooi voorbeeld van een kat die het niets kan schelen https://www.instagram.com/p/BOV6qY5B4uN ... lothehusky
IMJ schreef:Wij hebben een Sibeer. Uiteraard komt dat ras uit Rusland. De haren komen uit de oren, Noorse boskatten heben het vaak meer erop, dat lynx puntje zeg maar.
Wij hebben voor de coniferenHaag een rol gaas uitgerold en daar stroom bovenop gemaakt. Verder zit het op de schutting en volière. Vogels kijken vindt hij prachtig! Het lijkt of onze vogels en de kat aan elkaar gewend zijn.
Onze kat kan de tuin niet uit. Ideaal vinden wij zelf!
Dit is onze Mimo. Hij is 9 maanden nu.
[ [url=m/ptIsj5.png]Afbeelding[/url] ]
Ik wil morgen best even een foto maken van de coniferenhaag?
GamblersCup schreef:Ai, geen fan van looplijnen in de tuin... hou hem aub héél goed in de gaten als ie er aan vast zit. Ik heb het zo vreselijk fout zien gaan, kat helemaal gefrustreerd omdat hij niet kon doen wat hij wilde, klimmen, achter vogeltjes aan.... die heeft zichzelf opgehangen daarmee.