Kosten anaalklieren verwijderen hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Kosten anaalklieren verwijderen hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 21:40

Dierenfan, als je gevoel goed was is het goed is mijn ervaring ;)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 19:34

Als een DA zich goed inleest en zeker als ze de operatie al een keer gedaan heeft, dan zou ik het ze prima toe vertrouwen. Kans dat ze incontinent worden is relatief klein, zolang ze er maar mrt dr gedachten bij blijft. Maar dat is met elke OK zo. In ieder geval heel veel succes met de operatie. Vaak voelen ze zich echt stukken beter!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 20:14

Super bedankt voor jullie berichten! Ik hoop van harte morgen positief nieuws te hebben.

Vannacht nog werken maar gelukkig de nacht na de operatie vrij gekregen dus de eerste uren kan ik er helemaal voor hem zijn!! Verder mag hij bij de vaste oppas zijn echt heerlijk! Gevoel als ik werk

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-17 19:29

Hij ligt weer lekker thuis!! De operatie is goed gelukt maar was wel heftig. 1 kant was door gebroken dat was bekend maar de infectie daar was ook nog erg heftig.

Deels ligt het dus nu nog open om te maken dan de rommel er uit kan. Hij heeft net wat gepoept met veel moeite maar het ging!

Nu hard werken en duimen dat helemaal in orde gaat komen. De eerste stap is gezet de klieren zijn weg ;)

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 19:40

Veel beterschap!

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 21:41

Beterschap!

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 22:24

Heb je ook iets van laxeermiddel mee gekregen? Vaak is dat wel fijn de eerste paar dagen. Hoeven ze niet zo te drukken.

Blij dat het goed is gegaan! Zal voor hem een hele opluchting zijn, geen jeuk of pijn bij je gat!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-17 17:12

Ja heb laxeermiddel want heb ik standaard in huis staan voor mijn 2 weken geleden ingeslapen oude boxer die erg slechte darmen had. Ik gebruik het alleen niet dus zal waarschijnlijk alsnog weg gegooid worden ;)

Niet nodig omdat hij met blikvlees genoeg wordt gelaxeerd. Echter vanaf overmorgen geen blik meer maar deze eerste dagen wel. Puur omdat hij het normaal nooit krijgt maar er echt gek op is en nu wel verwend mag worden. Hij eet nu 2x 100 gram jonge honden brok van greenheart van mijn pup omdat dit voer erg goed is en veel in zit. Daar overheen 300 gram blik met ook nog extra water en de medicatie.

Hij houdt zich erg goed. Vind de bench verschrikkelijk dus ik let zoveel mogelijk 100% op hem met zijn kap op maar los in huis. Echter hij verliest veel bloed en etter ivm de enorme ontsteking onderhuids wat open gelaten is. Het komt er dus wel goed uit. Verder niet super opgezet en bovenhuids is het erg netjes. Ik maak het best vaak droog met keukenrol en 3x per dag betadine er op. Ook koelen we met koelelement dan wel handdoek er tussen.

Hij is 3 kwartier mee geweest het bos in en genoot enorm maar 3x poging om sleetje te rijden die ik zo ongedaan kon krijgen. Zo tegen schemer nog een lekkere wandeling. Dan ook geen kap op.

Hij is dus echt heel stoer ook met poepen geen krimp te zien dat het hem pijn doet. Krijgt ook wel flink pijnstilling uiteraard