Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Salsa schreef:Begrijp me goed ik wil echt niet het asiel verheerlijken maar een compleet schrikbeeld is ook onterecht en marktplaats is ook niet alles. De reacties die ik kreeg was de kat er echt niet beter aan toe.
Sabri schreef:Super bedankt voor jullie reacties en ook tips. Ik heb half een voor mijn kat vanmiddag een afspraak in het asiel om hem weg te brengen, maar mijn maag draait om als ik Iggy nu zo onschuldig niets wetend zie liggen bovenin zijn krabpaal. Helaas woon ik in de randstad en zitten de katten hier in het asiel in kleine kooitjes. Het idee dat hij daar mogelijk tijden zit en niet wetend waar hij heengaat vind ik eerlijk gezegd verschrikkelijk.
Gillbo schreef:Sabri schreef:Super bedankt voor jullie reacties en ook tips. Ik heb half een voor mijn kat vanmiddag een afspraak in het asiel om hem weg te brengen, maar mijn maag draait om als ik Iggy nu zo onschuldig niets wetend zie liggen bovenin zijn krabpaal. Helaas woon ik in de randstad en zitten de katten hier in het asiel in kleine kooitjes. Het idee dat hij daar mogelijk tijden zit en niet wetend waar hij heengaat vind ik eerlijk gezegd verschrikkelijk.
Serieus, je hebt een keus he, hij hoeft vandaag niet weg. Mijn maag draait om dat je hem zo makkelijk weg brengt en dan een sneu verhaaltje over hoe erg je het allemaal vind.
Sorry hoor maar heb je überhaupt moeite gedaan om iemand voor hem te vinden of een geschikter asiel?
Gooi eens een foto hier op bokt en beschrijf zijn karakter, zeker weten dat hij voor het eind van de week een huis heeft
troi schreef:Ik snap de kritiek op mp niet zo goed. Als je vreest voor mensen die een goedkoop katje willen dan vraag je er toch geld voor? Desnoods hetzelfde bedrag als het asiel vraagt. En als je geen dubieuse types wilt dan laat je ze toch langskomen voor een kennismaking of ga je desnoods naar hun toe om hun huis te keuren? Dan heb je veel beter in de hand bij welke mensen het dier terecht komt. Een asiel blijft een stressvolle prikkelrijke plek met veel wisselende dieren hoe goed de vrijwilligers hun best ook doen.
Kost wel wat energie ja maar voor je geliefde beest heb je dat vast wel over