Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:lizy29 schreef:Nou een kg kuikens zijn best veel kuikens. Daar moet je heel wat eieren voor uitbroeden
Kuikens kan je veel goedkoper krijgen, ik had het over muizen, die hoef je niet uit te broeden.
Kuggur schreef:Puur uit interesse, want hier niet te koop, kost dat veel, muizen als kattenvoer?
Flevolander schreef:Mijn eendagskuikens moet ik vaak even wat aantrekkelijker maken door bijvoorbeeld even de vleugeltjes in te scheuren(de huid dan zeg maar) anders willen ze die ook wel eens links laten liggen nadat ze er mee uitgespeeld zijn.
Overige dingen die leuk zijn om te geven zijn niertjes of hartjes van verschillende diersoorten. Varkensvlees kan overigens de meeste katten hun goedkeuring niet wegdragen..
Don_Zhivago schreef:Dit was een dode muis...
levend vind ik iets te ver gaan. Haha
Diepvries/ontdooid.
Kuikens bevatten heel veel vet begreep ik.
Ze vertelde mij dat dat niet zo goed was.
Zaterdag doen we nog een poging.
A3a1 schreef:Flevolander schreef:Mijn eendagskuikens moet ik vaak even wat aantrekkelijker maken door bijvoorbeeld even de vleugeltjes in te scheuren(de huid dan zeg maar) anders willen ze die ook wel eens links laten liggen nadat ze er mee uitgespeeld zijn.
Overige dingen die leuk zijn om te geven zijn niertjes of hartjes van verschillende diersoorten. Varkensvlees kan overigens de meeste katten hun goedkeuring niet wegdragen..
Varkensvlees moet je ook niet geven, niet aan een hond, niet aan een kat.
Kunnen bepaalde ziektes in voorkomen die dodelijk voor hen zijn.