Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breakthelaw schreef:Nog een paar, omdat ik ze zo leuk vind![]()
[ [url=m/HImhY0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9vNIRm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/txi790.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hannanas schreef:breakthelaw schreef:Nog een paar, omdat ik ze zo leuk vind![]()
[ [url=m/HImhY0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9vNIRm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/txi790.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn dit mini's?
Wat jammer dat ze niet eens op een normale aus lijken. Vind ze de naam mini-aus vanwege de opstaande oren eigenlijk niet echt waardig.
Bravura schreef:Prachtige mini aussie Bellissimo! En leuk dat je hier foto's neer zet. Heb ik leuk vergelijkingsmateriaal aan. Mijn mini ziet er nu qua vacht en postuur hetzelfde uit. Nu 4.5 mnd ook. Cody woog afgelopen week 9 kilo.
Cody komt van kennel Amazing Chilina. De fokster heeft zowel vader als moeder. De moeder komt van Henk Qualm vandaan en de vader van Sparkingheart in DTSL. Ze hebben allen een website waar eea te vinden is.
Cody is erg enthousiast in gedrag, gaat regelmatig met je in discussie over wat wel of niet mag (blaffen), leert enorm snel en is gelukkig een grote kindervriend.
Bravura schreef:Buiten het feit dat hij houd van zowel in- als outdoor tuinieren, het bankstel als oefening voor agility alvast gebruikt, de schapenvacht vermoord zodra ik de kamer uit ben, de afstandsbediening van de tv kan bedienen en een hele grote mond heeft soms...is hij idd heel lief.
Bellisimo schreef:@Machie, dat is ook de reden dat ik over de grens ben gaan kijken. Een mini Aus moet in mijn ogen echt een kleinere 'uitvoering' zijn van de normale Aus, zowel qua karakter als qua uiterlijk. In Nederland kon ik dat helaas toen nog niet vinden.
Onze dame was één van de grootste pups uit het nest, maar is bijna als kleinste uit het nest geëindigd. Is toch altijd maar afwachten waar ze eind nemen.