Gypsy schreef:cinniz, als ik er achter kom waar ze wonen dan barricadeer ik hun deur met een kruiwagen paardenpoep.
Da's al tijden een fantasie van me haha.
Orange is the new black gekeken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Simbaa schreef:Hier in de stad valt het wel mee, op gras laten mensen het liggen, maar de stoep is altijd wel ok.
Schaamde me vandaag wel dood. Mijn hond heeft hele erge diarree en daarvoor ging ik naar de da. Je raadt het al, onderweg vol op de stoep gepoept en dat was haast niet op te ruimen.
Natuurlijk wel mijn best gedaan!
Maartje1990 schreef:Gypsy schreef:cinniz, als ik er achter kom waar ze wonen dan barricadeer ik hun deur met een kruiwagen paardenpoep.
Orange is the new black gekeken?
Maartje1990 schreef:Ik kwam laatst mensenpoep tegen bij de bushalte..... gatsiedarrie! (Papier waarmee geveegd was lag er bij.... honden heb ik daardoor uitgeSloten)
Ik denk dat het gewoon de mensen zijn die geen fatsoen meer in hun donder hebben.
beatje schreef:Maartje1990 schreef:Ik kwam laatst mensenpoep tegen bij de bushalte..... gatsiedarrie! (Papier waarmee geveegd was lag er bij.... honden heb ik daardoor uitgeSloten)
Ik denk dat het gewoon de mensen zijn die geen fatsoen meer in hun donder hebben.
Hier in de buurt ook,van hondepoep geen last die doen het in de bosjes,maar mensen poepect ze scheiten overal bij het hek van mijn wei in onze prive weg naar stal,waar vervolgens mijn honden het opvreten.
Was vanmiddag met een vriendin met de honden naar het bos,ja hoor weer een smakelijke ontdekking .Ik kan je verzekeren dat het schoon maken tien x erger is als hondepoep onder een kinderschoen uithalen.
Ik heb trouwens altijd een zakje met een rolletje hondepoep zakjes aan mijn riem hangen ,dat is hier verplicht in de gemeente,je kan al een boete krijgen als je het rolletje niet tonen kan.
Gypsy schreef:cinniz, als ik er achter kom waar ze wonen dan barricadeer ik hun deur met een kruiwagen paardenpoep.
beatje schreef:Maar het is toch een kleine moeite om zo'n tasje met een rol aan je lijn te hangen?Ik heb overal poepzakjes een rol in de auto 1 in mijn jaszak, en in het tasje aan 2 van mijn lijnen,zodat als ik in groepen wandel altijd een groep met een rol aan de lijn bij heb.
beatje schreef:Maartje1990 schreef:Ik kwam laatst mensenpoep tegen bij de bushalte..... gatsiedarrie! (Papier waarmee geveegd was lag er bij.... honden heb ik daardoor uitgeSloten)
Hier in de buurt ook,van hondepoep geen last die doen het in de bosjes,maar mensen poepect ze scheiten overal bij het hek van mijn wei in onze prive weg naar stal,waar vervolgens mijn honden het opvreten.
Was vanmiddag met een vriendin met de honden naar het bos,ja hoor weer een smakelijke ontdekking .Ik kan je verzekeren dat het schoon maken tien x erger is als hondepoep onder een kinderschoen uithalen.
Ik heb trouwens altijd een zakje met een rolletje hondepoep zakjes aan mijn riem hangen ,dat is hier verplicht in de gemeente,je kan al een boete krijgen als je het rolletje niet tonen kan.
xMaxxiee schreef:Wat ik hier in de buurt merk is dat een hoop hondenbaasjes het niet opruimen omdat ze ontevreden zijn over hoeveel hondenbelasting ze betalen en ontevreden zijn over de katten die vervolgens in de tuin poepen.
Zelf kan ik me wel in deze irritaties vinden, er lopen bij ons ook elke keer katten in de tuin. Maar ik ruim wel de mini drolletjes van mijn pup op. Een vrouw in de straat laat de vlaaien van haar gigantische hond zo op de stoep liggen en dat vind ik toch zo asociaal. Poept je hond netjes in de bosjes of in de goot dan zul je mij niet horen, maar gewoon midden op de stoep op de looproute naar de basisschool