Pearls14 schreef:Vjestagirl schreef:Nee dat is waar. Maar als jij een professionele opvang begint ga ik er wel vanuit dat jij in kan schatten of mijn cavia een keer niest of proest omdat ze net hooi heeft gehad waar nog wat stof in zit, of dat ze dat doet omdat ze een longontsteking heeft. Ik verwacht dat je het herkent als ze lusteloos is en in kan schatten of dat is omdat de nieuwe omgeving misschien wat eng is, of dat ze dat doet omdat ze ziek is.
Jij wordt verantwoordelijk voor andermans huisdier, voor andermans maatje. Dan moet je wel zo veel kennis hebben dat je weet wanneer je ze mee moet nemen naar de dierenarts bijvoorbeeld.
Dat je moeder verpleegster is geweest is natuurlijk ontzettend mooi, maar niet echt relevant.
Ik kan wel horen als een huisdier kuch en ik snap dat jullie zo doen want het is wel je maatje maar ik ga meer dingen kezen boeken maar heb al wel veel kennis
Ik ga er niet een dag na kijken ik ga dan naar internet om de verschijnselen te zoeken en als ik het echt niet vertrouw. Dan ga ik meteen naar de dierenarts