Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Ik gebruik gewoon de houtkorrels, die gaan bij mij echt het langste mee.
Meeste van bovenstaande is echt super duur als je 4 katten hebt
GDG schreef:Maar hoe gebruik jij het dan? Dikke laag houtkorrels, dagelijks de poep eruit en wat doe je dan met de plas? Ik vind het altijd zo'n crime om de plasplekken eruit te krijgen zonder de droge houtkorrels mee te nemen, of schep jij het gewoon ruim uit met droge houtkorrels en al?
Tilmar schreef:GDG schreef:Maar hoe gebruik jij het dan? Dikke laag houtkorrels, dagelijks de poep eruit en wat doe je dan met de plas? Ik vind het altijd zo'n crime om de plasplekken eruit te krijgen zonder de droge houtkorrels mee te nemen, of schep jij het gewoon ruim uit met droge houtkorrels en al?
Inderdaad uitscheppen en af en toe zeven met een grof schepje, dan houd je schone droge korrels over.
Tilmar schreef:Ja klopt is even zoeken naar een geschikt schepje, ik kan morgen wel een foto sturen als je geïnteresseerd bent. En iets meer in detail uitleggen hoe ik het doe. Het was namelijk best even zoeken naar de beste methode. Nu zou ik echt niet anders meer willen.
Selka schreef:Houtkorrels, gruwel. Iedereen die ik ken met houtkorrels heeft een bak die naar plas stinkt. De korrels alleen al vind ik stinken. Mijn ouders hadden ze altijd en het verbruik is ook veel hoger dan mijn maïskorrels
GDG schreef:Silly1972 schreef:Ik gebruik gewoon de houtkorrels, die gaan bij mij echt het langste mee.
Meeste van bovenstaande is echt super duur als je 4 katten hebt
Maar hoe gebruik jij het dan? Dikke laag houtkorrels, dagelijks de poep eruit en wat doe je dan met de plas? Ik vind het altijd zo'n crime om de plasplekken eruit te krijgen zonder de droge houtkorrels mee te nemen, of schep jij het gewoon ruim uit met droge houtkorrels en al?