Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Kan een irritatie van de keel of maag oid zijn. Sneu dat je er nog niet eerder mee bij een dierenarts bent geweest. Wellicht is het simpel te verhelpen.
Die van mij hebben het ook eens gehad. Bij de ene was het simpel te verhelpen met medicatie, de ander is opgenomen geweest in de kliniek en heft een tijdlang sondevoeding en medicatie gehad.
Dus kortom; doe er iets aan.
vonneke schreef:Goof schreef:Kan een irritatie van de keel of maag oid zijn. Sneu dat je er nog niet eerder mee bij een dierenarts bent geweest. Wellicht is het simpel te verhelpen.
Die van mij hebben het ook eens gehad. Bij de ene was het simpel te verhelpen met medicatie, de ander is opgenomen geweest in de kliniek en heft een tijdlang sondevoeding en medicatie gehad.
Dus kortom; doe er iets aan.
Niet goed gelezen want ik ben er al eerder mee bij de veearts geweest...
Kortom ik wilde graag weten of mensen hier tips en ervaringen hadden.
vonneke schreef:Heel sneu, maar ik neem het advies van de veearts aan.
Wat had hij dan moeten doen? De beestjes bij voorbaat vol rommel stoppen? Absoluut geen voorstander van.
Eerst het een proberen en dan het andere.
magicmist schreef:Een van mijn katten deed het een paar weken geleden ook ineens. Na een week naar de dierenarts geweest. Hij zei stress. Kat kreeg maagzuurremmers en dat hielp goed.
Hier is een nieuw gezinslid in huis en dat veroorzaakte wat stress.
Misschien dat bij joi iets stressvol is. Dan kan je evt feliway proberen.
vonneke schreef:psst schreef:Vers vlees![]()
Die van mij gaf ook altijd over met brokjes, allerlei soorten en maten gehad, werd er gek van! Moet er wel bij zeggen dat het een enorme schrokop is..
Waar koop ik goed vers voer? Bepaald merk?
Uiteraard proberen waard.