Diablo schreef:Dat twee teven vaak vechten, ben ik het mee eens. Bij grote, sterke rassen. Bij chihuahua's zou ik me daar niet zo druk om maken. Wij hebben twee chihuahua's en twee Chihuahua kruisingen (hebben heel af en toe ook een nestje), een Malteser en een kleine Kees, allemaal teefjes. Maar ze vechten niet hoor. En als ze het wel doen, hebben ze een groot probleem met mij. En dat weten ze. Nooit moeilijkheden.
Wel zou ik er één tegelijk nemen. Ik vind ze geen eigenwijze hufters, juist als ze nog jong zijn, willen ze je graag plezieren. Zindelijk maken is ook goed te doen, maar je moet er echt wel bij zijn en ongeveer honderd keer per dag buiten staan. Ze zijn hier allemaal zindelijk, maar ik heb misschien de uitzonderingen op de regel?
Maar één tegelijk dus, gewoon omdat je die tijd wel nodig hebt als je het goed wil doen.
Overigens, gebruik gewoon je gezonde verstand als je een Chi koopt. Overal zijn misstanden, bij de hobbyfokkers en bij de stamboom fokkers. Bij beiden komen extremen voor, omdat dat dat nou eenmaal gevraagd wordt en het meeste geld aan verdiend wordt.
[ [url=m/QfjzoJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zelf neem er geen 2 maar ik neem er samen 2 met mijn zus omdat we toch ieder ons eigen hond willen en sinds we beide gek zijn op chi zouden we graag familie nemen haha