Duimen jullie mee voor Olive?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 20:12

Veel sterkte met het verlies van jullie lieve vriendje Y;(
Zie dit topic nu pas.
Hij heeft toch nog een hele mooie tijd in zijn gouden huisje mogen doorbrengen !

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 20:13

Sterkte! Y;(

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 20:17

Urbiezira schreef:
Ook om mijn verdriet te verwerken, wilde ik jullie laten weten dat we Olive vandaag hebben laten inslapen. Hij had weer een aanval gehad, geheel verlamd, en hij had pijn. Als hij al zou herstellen zou hij nooit meer terugkomen op een dierwaardig niveau, en onnodig moeten lijden. Dat vonden wij niet eerlijk.

Maar!...hij heeft de prognose van de dierenarts verslagen! Hij heeft uiteindelijk nog bijna 13 maanden gelukkig met ons geleefd. Wij zeiden tegen elkaar: hij deed het erom, de rode vechtersbaas. Gister heeft hij nog valentijnsdag met ons gevierd thuis, en vannacht heeft hij heerlijk bij ons in bed gelegen. Nu was het goed.

We gaan je missen, Oliver! Y;(

Ooh :( veel sterkte!

Shirley

Re: Duimen jullie mee voor Olive?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 20:19

Wat triest...maar een zeer wijze en liefdevolle beslissing!

Heel veel sterkte :*

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:57

Rust zacht, Oliver Y;(
Heel veel sterkte TS ;( :(:)

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 23:03

Heel veel sterkte! Y;(

bartjeminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 23:23

Sterkte Y;(

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:30

Heel veel sterkte Y;(

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:55

Heel veel sterkte!
Wij hebben ook een oude kat verloren door een stolsel. Zij heeft het nog anderhalf jaar goed gedaan op hartmedicatie (verdikte hartspier was de oorzaak dat er klontjes in het bloed ontstonden) en is 18 jaar geworden. Helaas hadden wij daarna een schattig katertje met hetzelfde probleem (vond hem volkomen verlamd op de grond toen hij nog niet eens 1 jaar oud was). Die is net 2 geworden, ondanks medicijnen. Hartproblemen komen veel voor bij katten, zijn wel tijdelijk behandelbaar, maar uiteindelijk dodelijk.

Een kat zoals Oliver, is zo'n deel van je leven, van je gezin, die zul je nog lang missen. Koester de herinneringen en nogmaals sterkte!

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 13:59

Mijn vriend en ik hebben het er best wel moeilijk mee...voor ons gevoel is Olive nog overal in huis. We branden nu continu kaarsjes en dat helpt wel iets.

Ik zie hem ook steeds overal, of ik denk “oh, dit even aan de kant schuiven, anders kan hij niet bij z’n eten”, en dan bedenk ik mij dat hij er niet meer is... Hij was mijn steun en toeverlaat. Als ik een rotdag had kon ik hem een aai geven en dan was het al beter.

Het is gewoon rottig. Zoals jij zei, Hevonen, hij was zo’n onderdeel van het leven van mij en mijn vriend. Ons eerste huisdier dat we samen hadden. Dankjewel voor je lieve reactie, en sterkte met het verlies van je eigen katten.

Oliver wordt over een half uur gecremeerd, en we kunnen dinsdag zijn as ophalen. Ik hoop dat hem weer “in huis hebben” wat rust gaat geven. Tot die tijd lachen we wanneer we kunnen en laten we alle emoties toe.

En dan is bokt toch fijn, dat ik het zo weer even van mij af kan schrijven. Hoewel het voor sommigen misschien “maar een kat” was...voor ons was hij ons vriendje.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:24

Krijg zo een krop in de keel als ik je laatste post lees.
Natuurlijk was het jullie vriendje, zo'n prachtbeest, al zo oud en dan nog zo hard gevochten sinds die eerste aanval.

Rust zacht Oliver, je hebt het top gedaan die 20 mooie jaren!